Jogilag megtehetem?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy telefont az extreme digitalnál (házhoz szállítással) azonban nem írja a rendelésnél hogy rendeltem volna telefont írtam az ügyfélszolgálatnak hogy a megrendelést tekintsék semmisnek ( ugyanis nem tudom törölni) azonban nem érkezett válasz. Az a kérdés hogyha kiszállítják a telefont köteles vagyok kifizetni?

2015. júl. 13. 14:30
 1/10 anonim ***** válasza:
69%
nem, az elállás joga megillet, ha jól tudom, 14 napig indoklás nélkül megteheted.
2015. júl. 13. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Át kell venned, mert a postának tartozol az utánvétes szállítás díjával. Utána írsz nekik, hogy vissza akarod küldeni, meg lehetőleg fizessék ki a postázást, mert te írtál nekik, de nem válaszoltak.
2015. júl. 13. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
58%
Nem postás hozza, meg bizonyos összeg felett ingyen szállítják
2015. júl. 13. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Futárszolgálat hozza számomra ingyen úgyhogy csak a készüléket kéne fizetnem
2015. júl. 13. 15:24
 5/10 anonim ***** válasza:

"Futárszolgálat hozza számomra ingyen úgyhogy csak a készüléket kéne fizetnem"


Akkor ingyen ha telefont veszel.

Amúgy a költségeket te állod.

A visszaküldést is.

2015. júl. 13. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Igen, de akkor sem mondhatod meg szerintem a futárnak, hogy akkor bocs de vidd vissza. nekik semmi közük a céghez. Csak akkor van felelősségük, ha hibásan érkezett meg a csomag.

Szólni kell az Extreme Digitalnak, hogy küldjenek futárt, vagy fel kell adnod postán.

2015. júl. 13. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

első vagyok. valóban:

[link]

szóval az átvételtől számít, és a megadott elérhetőségeken kell őket zaklatni :D

2015. júl. 13. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

nem vagyok köteles átvenni mert nem kaptam visszajelzést a rendelésről:) akit érdekel:


"A kereskedő köteles a fogyasztó megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolni, ami a gyakorlatban egy automatikus válasz e-maillel történik, amely a megrendelés feltételeit (termék neve, ár, szállítási feltételek stb.) erősíti meg. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, a fogyasztót nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított termék átvételére."

2015. júl. 13. 23:40
 9/10 anonim ***** válasza:

megnéztem a honlapjukat, ott mindenre választ kaphatsz..


legrosszabb esetben bebalagsz egy boltjukba, és ott reklamálsz..

de ha megnézed az árukövetőt, abból is láthatod, merre jár a telód..vagy el sem küldték...


szerintem


nem vagy köteles kifizetni..

mi van akkor, ha nyomós okból nincs otthon senki, vagy egyéb okból nem vagy fellelhető..?akkor?visszaviszik.

a nagymama, vagy a szomszéd ne vegye át...

2015. júl. 14. 07:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Itthon voltam és mondtam hogy értesítettem az ügyfélszolgálatot hogy hibáztak és hogy nem veszem át és elment. ennyi. nem tudom miről beszélsz:D miért reklamálnék?
2015. júl. 14. 20:51

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!