Emiatt ugorhatott a garancia a telefonra?
A Wayteq talk 5H készülékem nem töltött rendesen egy idő után, körülbelül 2 hónappal az átpatrícionálás után. Pontosabban a linkben található lépéseket csináltam végig a telefonon, majd rá 8-9 héttel jelentkezett az a hiba, hogy nem tölt a telefon rendesen.
Olvasom, hogy garancia vesztéssel jár ha "illegálisan módosították a készülék szoftverét". A fenti művelet megfelel annak?
Illetve lehet-e a hiba és az átpatrícionálás között összefüggés?
Nem valószínű,hogy az miatt történt.
Próbálj meg egy visszaállítást, ha akkor is hibás,akkor akku probléma.
Sok esetben a kirootolt telefon visszadobják,de nekem auz érintetlen telefonomat sem voltak hajlandók megcsinálni,pedig vastagon gyári hibás.
Viszont nem értem a gyár válaszát,hardverileg nem bántottad a telefont nem?
Hol olvastad hogy garanciavesztéssel jár? Maszek fórumon,vagy a gyártónál?
Mert nem mindegy.
Uccsó vagyok:
Nyomass neki egy hard resetet,vagy gyári visszaálítást.
Az a baj, hogy a szervízben van a telefon már 2 hete és 2000 Ft a hiba kivizsgálása+költség a javítás...
Egyébként itt olvastam, de nem vagyok T-mobilos.
Ez a rootolás és garanciáról szól,de ha beírod,illetve megkérdezel egy GSM-est akkor sokhelyütt garanciavesztéssel jár a rootolás:
Jótállási jegyet elolvastad?
Hardveres szempontból nem kéne hogy problémát okozzon, ha garancia csak arra vonatkozik,akkor ha azt nem piszkáltad,megcsinálják.
Nálam más a helyzet:
Speciel nekem hiába nyílt az androidos telefonom,ha kirootolom,elvész a garancia.
Ugyanígy ha hardvert piszkálok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!