Van egy Samsung Galaxy Mini 2 telefonom, ami lassan több, mint 2 éves. Garancia nincs már rajta. Most vinném harmadjára szervizbe szoftver hiba miatt, Mit tegyek? (többi lent)
Figyelt kérdés
, (az eddigi két javíttatás között 4 nap telt el), és vagy szarul csinálták meg eddig, vagy adatlap problémás.
A véleményeteket szeretném kérni, hogy érdemes lenne-e, barát keresztül megcsináltatnom (ingyen), vagy ha tényleg nem a szoftverrel van gebasz akkor hagyjam-e a francba. Az a baj, hogy nincs lóvém, de kéne a telefon. Otthonilag is meg lehetne csinálni, ha az imént említett probléma üt be ?
2015. febr. 16. 17:53
1/1 anonim válasza:
Ha alaplap hibás akkor szerintem kuka, ha szoftveresen akkor és ahogy írtad ingyen a haverod megcsinálja (feltéve, ha ért hozzá) akkor szoftveresen érdemes megcsináltatni de pénzt kiadni rá szerintem felesleges
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!