Xperia z3 compact telefonom beázott, garanciát nem vállalnak rá, ilyenkor mi a teendő?
Látom, sokan nyomkodták a piros kezet, így kiegészíteném: volt Sony telefonom, szoftveresen soha nem volt tökéletes, mindig voltak idegesítő, bosszantó hibák. A telefonálást sem tudta hibamentesen ellátni, pedig ez egy telefon alapfunkciója. Hónapokat késtek a szoftverfrissítéssel és az is rossz volt. Valamit megoldott, de öt másik dolgot meg elrontott. Régebben párhuzamosan követtem több Sony telefon történetét, nehéz volt találni olyan embert, aki tényleg elégedett volt a frissítéssel. Lehet, hogy kinőttek már a szoftveres mizériából, de mielőtt ismét a Sony felé fordulnék, körülnézek néhány másik gyártónál, hátha ők tudnak rendes szoftvert csinálni.
Amúgy meg milyen hozzáállás, hogy veszel drágán egy vizálló telefont, majd beázik, de garanciában nem javítják? Nem a fenti az első eset, amit hallok.
Mivel olyan minősítést kapott a telefon, hogy 30 percig maximum másfél méterig "vízálló" ezért kötelesek lennének garanciában javítani vagy cserélni. Persze ez attól is függ, hogy mit csináltál vele.
Nekem a z1 compactom és a z3 compactom is "jól bírta" a vizet. Mondjuk én véletlenül "teszteltem" mert haverok belöktek a medencébe amikor nálam volt a telefon és utána meglepődtek hogy a vízből fotózom őket.
És nekem sem volt semmilyen problémám egy Sony telefonnal sem, még a Sony Ericssonokkal sem!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!