Át akar verni a szervíz?
Sziasztok!
3 hónapig berepedt kpernyővel használtam a telefonomat, felületi hajszál repedés volt, semmi komoly, az érzékelésben sem hátráltatott, szinte fel sem tünt hogy ott van. A multkor internetezés közben gondolt egyet a telefonom és elsötétült. Addig eljut hogy a bekapcsolásnál kiirja a nevét, de onnét se előre se hátra. Igy hát beadtam egy szervízbe, bent volt 3 hétig majd felhívtak hogy adnak egy papírt egy összeggel hogy be kell fiztenem. A telefon még garanciás volt, a papíron pedig az van feltüntetve hogy ki akarják cserélni a képernyőmet. Felhívtam őket, azt mondták hogy azért nem müködik mivel a képernyő valamilyen módon befolyásolja.
Logikusan mertem feltételezni hogy ez hülyeség mert ha 3 hónapig müködött akkor miért pont akkor ment tönkre. Ráadásul még mindig érzékelt és nem is szilánkosra volt törve hogy a touchpad-hoz bejusson valami kis szilánk. Kérném a segítségeteket hogy kifizessem nekik mert ilyen létezik, (szerintem még mindig nem) vagy kérjem vissza a telefonomat és vegyek egy újjat. (A telefon nem volt drága ezért cask 3x annyit kéne fizetnem mint a képernyő).
A válaszokat előre is köszönöm.
Szia!
Ez esetben vegyél új készüléket.
A szerviz mindig a nagyobb hibát veszi alapul a meghibásodáskor.Sajnos sok szervizelt készülék visszakerült a szervizbe "ezamikorleadtamnemvoltrajta"panaszokkal.Ezért ha súlyosabb-esetedben fizikai sérülést-találnak a készüléken addig nem nyúlnak bele szoftveresen amíg a nagyobb hiba nem kerül javításra.
Fizikai sérülésre viszont garancia nem vonatkozik,igy ez bizony fizetős...
Javaslom,ne vacakolj vele hanem vásárolj másikat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!