Vásároltam egy 40kg körüli TV-t, és elromlott. A szervíz pedig nem akar házhoz jönni, azt mondják nekem kell eljuttatnom a készüléket hozzájuk. Nem úgy van, hogy 10kg felett házhoz kell jönnie a szerelőnek?
olvasd végig, a Garancia jegyen szereplő, javítási feltételeket, és ha konkrétan le van írva benne, az, hogy 10 Kg feletti tömegű készülékhez ki megy a szervíz műszerész, akkor ragaszkodj hozzá!
Egyébként, ha mereven elutasítják a kiszállást, vedd fel a kapcsolatott a készüléket forgalmazó, szervizelő ügyfélszolgálattal, aminek az elérési lehetősége szerepel a Jótállási jegyen, vagy a Használati útmutatón!
Jogilag, jelenleg hatályos Rendelet szerint:
Amennyiben a termék rögzített bekötésű, vagy 10 kg súlynál nehezebb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható, azt az üzemelés helyén kell megjavítani. Amennyiben a helyszínen történő javítás nem lehetséges, akkor a szállításról (el és vissza), a le- és felszerelésről a forgalmazónak kell gondoskodnia.
Forrás: [link]
Köszönöm a válaszokat.
A garancia levélen a következő szerepel:
"Meghibásodás esetén a készüléket a javítási helyszín címére kell visszajuttatni, melynek költsége a vevőt terheli. Samsung termékek esetén a csomagolást stb meg kell örizni. Nem tisztázott kérdésekben a P.T.K. - idevonatkozó jogszabályai irányadóak."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!