Ha a telefonommal mindig baj van (2-3-szor voltam már, s utaznom kell érte, ami pénz), akkor mikortól kellene kicserélniük, hány szervíz után fordulhatnék akár a KERMI-hez, vagy mit tudom én, h hova?
Ügyelj rá,hogy mindig minden javítást/hibát írjanak le.
Ha 3x kell garanciálisan ugyanazzal a hibával javítattni,akkor elvileg ki kell,hogy cseréljék neked.
Nem fogják kicserélni, mert ezt aláírtad a szerződésben, és magasról lesz*rják mi baja és hányszor. Van egy civilizálatlan megoldás amikor visszaveszik (asztalborogatás, csúcsforgalom időszakban ordibálás, hogy mindenki hallja, a cég ócsárolása stb)
Én is jártam már így, nagyon erőszakosnak kell lenni, minden hülyeségükre azonnal kinyomtatott jogszabályokkal kell válaszolni (de ezt egyeztetni kell azzal amit aláírtál), nem droidokkal kell beszélni hanem az üzletvezetőt kérni és a többi. Valójában jobban jársz ha eladod a telefont és veszel másikat.
5-ös: ezt elintézem én, ha ez az ára, h kicseréljék. Nem is azt akarom, h kicseréljék nekem, de legalább, ha vmit javítanak rajta, arra legyen legalább újra 1 év garancia!!!
A cipőmmel is ez volt, h félévente vittem vissza, s ott is mindig a ragasztásra adtak fél év garit. Asszem ez nem nagy kérés. Vagy legalább, ha vinnem kell szervízbe, akkor az utazási költséget vki állja, mert k**va drága ez így nekem.
Akkor majd balhézok én nekik, h mi a f**z van, ha az kell. Nem érdekel, h ki néz hülyének, ha már pár embert eltántorítok a dologtól, akkor is rontom az üzletük hírnevét, ennyi jár, ha így kib**znak velem sztem.
El leszek én ott fél napot, ha kell, nem sajnálom az időt rá egyáltalán, most úgyis lassan lejár a gari.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!