Hányszor kell a telefonomat visszavinnem ugyanazzal a hibával, hogy kötelesek legyenek kicserélni/visszaadni az árát/lehetőséget adni az ár levásárlására?
Nem kötelesek.
3 alkalom után neked kell kérni.
Ekőször cserét, ha nem tudja teljesíteni ugyanolyanra, akkor különbözet rendezése mellett más, ha nem fogadod el, akkor pénz vissza. Kérheted a csere helyett a pénzt vissza, de nem köteles teljesíteni ha tud csereterméket miztosítani. Még egy, ha sokáig van szervízbe vagy a kieső idő neked hátrányt okoz, kérhetsz árleszállítást is abban az esetben ha a termék ugyan javítható de pl 2 hónap múlva került hozzád vissza.
Szóval ha te nem lépsz, rájuk nézve semmilyen kötelezettség nincs hogy akár ne javítgassák a világ végéig plusz 2 napig.
A hivatalos megfogalmazás szerint csupán törekedni kell a javításra, ami egy irányelv. Nos ha megvan a törekvés, onnantól védve van a dolog az ő részükről. Rajtad múlik mi lesz a vége.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!