Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a helyes eljárás, mit...

Mi a helyes eljárás, mit tehetek ilyenkor?

Figyelt kérdés
Az egyik legnagyobb hazai elektronikai cikkeket forgalmazó multinál vásároltam közel egy éve egy mobiltelefont. Már 4x volt szervízben, kétszer szoftverhiba (nem töltöttbe), egyszer szoftverhiba és gombhiba, majd legutóbb megint nem működtek a gombok, lassú volt (szoftvert is frissítettek).Az utóbbi kettő alkalommal már felháborodva(de kulturáltan) közöltem, hogy szeretném, ha az árat adnák vissza, vagy csere, habár azt nem szeretném. Elvileg jelezték igényemet, de most vettem észre, hogy a javítási bizonylaton a fogyasztói igényhez 4-ből 3 alkalommal az volt írva, hogy "fogy. igény: garanciális javítás". Most vettem át pár napja a negyedik szervizelés után, viszont, most nem működik a kamerája, nem működik az érintőképernyő rendesen, és a képernyő alatt(gondolom le lett szedve a gombcsere miatt)elég feltűnően poros. Bevittem, az volt a válasz, hogy elküldik szervizbe, ők eldöntik visszaadják a pénzt(csereutalvány), vagy megjavítják, mert, "ameddig a szerviznek megéri, addig megjavítják majd", közöltem, hogy elég drága volt a telefon, hogy ennyit szaladgáljak vele, a válasz az volt nyugodtan menjek a fogyasztóvédelemhez, akkor sem lesz csere.. Ráadásul ehhez az ügyintézőhöz többször volt szerencsém, mindig elég flegma volt. Nem akarom, hogy megint egy hónapot bent legyen a készülék, mert cseretelefont sem kapok, mivel eddig 3-4 hét volt mindig alsó hangon. Válaszokat előre is köszönöm.

2014. ápr. 27. 18:38
 1/4 anonim ***** válasza:
Mi lenne, ha te magad vinnéd a telefon szakszervízébe be azt a készüléket?
2014. ápr. 27. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
A szerviz nem az én városomban, hanem már Budapesten van, ez időközben megváltozott, eddig a legközelebbi is egy másik vidéki városban volt. Esetleg ha felhívom őket? tettek egy névjegykártyát a telefon dobozába most.
2014. ápr. 27. 18:46
 3/4 anonim ***** válasza:
Ezt én is eljátszottam párszor, csak egy GSM bolttal. Hord vissza szorgalmasan, egyszer megunják. Egyébként törvényileg nincs megszabva, hány javítás után kötelező cserélni. Viszont 2-3 javítás után már maga a fogyasztóvédelem is a készülékcserét javasolja. Amit tehetsz, hogy felkeresed a békéltető testületet, és bejelentést teszel. Nem mellesleg a multinál kérd el szépen a panaszkönyvet (vásárlók könyve néven is fut), és írd le pontosan, mi is történt eddig. Legyen benne az ügyintéző neve, vagy bármilyen azonosításra megfelelő adata, és a konkrét szöveg, amit mondtatok. Ezzel a fogyasztóvédelemhez is fordulhatsz már, ezzel Ők foglalkoznak. Ja, és a legfontosabb: Olyan nincs, hogy nincs panaszkönyv. Ha ezt mondja, szó nélkül kezd el keresni a főnökét sürgősen. Ha "nincs bent", kérdezz rá, mikor lesz legközelebb. Utána már nem lesz ekkora szája. Én így kaptam cserekészüléket végül. Ha Te is kapsz, akkor viszont bármilyen hibával egyből irány a márkaszerviz. Akár messze van, akár nem.
2014. ápr. 27. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
köszi a választ!
2014. ápr. 27. 23:07

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!