Ma a 0630/9303100 T-mobile ügyfélszolgálattól hívtak, hogy valami le fog járni. Mi a gondjuk?
+36-30/930-3100
A T-Mobile magyarországi hálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig T-Mobile-os hívószám felhívása szerinti díjazással elérhető
Az hiszem első találat a Googleben.
Ja!
Hívd a 1430-at, lépj be egy menüpontba, majd nyomj egy 0-t, akkor ügyintézőhöz kapcsolnak, és mondd, hogy pl. 8óra 12-kor hívtak, de nem tudod pontosan, miért is. Visszanézik neked, csak ugyanarról a számról kell, hogy telefonálj, amin ők kerestek. Általában ilyenkor sms is szokott jönni, ha valami lejár!
Az a gondjuk, hogy valami le fog járni.
Neked meg az, hogy ha nem értetted, akkor miért nem kérted meg, hogy ismételjék el lassabban, hangosabban.
Mi meg találgassunk, hogy miért hívtak fel...
Ha valami le fog járni sms-t küldenek.
Személyesen akkor hívnak,ha valami le fog járni DE lenne
egy jobb ajánlatuk.
Ugye a krumpli árát is a hentesnél szoktad megkérdezni kedves kérdező?
Azt értjük hogy gond van a hallásoddal, de remélhetőleg van más értelmes egészséges ember a környezetedben akinek a kezébe tudod nyomni a telefonod és megkérni hogy az ingyenesen hívható számon érdeklődje meg neked hogy mi a probléma.
"Hanem olyan felvett női hang nyomta a szöveget."
Igazad van, ha felvett női hang mond valamit akkor nincs mit tenni. Ezen már csak a gyakorikérdések segíthet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!