Ebben az esetben mit tehetek?
Vásároltam 3/4 éve egy mobiltelefon készüléket 60 ezer forint értékben, de a várt minőség elmaradt.
Jelenleg is szervízben van, 20-án lesz 40 napja, de már volt egyszer 4 hetet meg egyszer 3-mat, továbbá még 3 alkalommal vittem be, de akkor pár órán belül megjavították.
Igazából állandóan van valami baja, csak ugye nekem se az az első, h rohanok beadni.
Ez alatt értem, h kikapcsol, lefagy, nem jó a jack kimenet, vibrál a képernyő, volt h kikapcsolt és nem kapcsolt be, nem reagál az érintőképernyő.
Ilyen eset fennállása esetén, főleg, h már 37 napja a szervízben van nem kérhetek készülék cserét?
Vagy esetleg, h ráfizetek és kihozok másikat?
Eléggé felháborítónak tartom, h 60 ezer forint után a vásárlás óta eltelt idő majdnem fele alatt nem tudtam használni.
Köszönöm a segítséget!
A jelenleg hatályos jogszabályok alapján a kereskedő/szerviz nem köteles cserekészüléket biztosítani a javítás idejére, csak ha önként vállalta.
Viszont a rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba miatt kérhetsz cserét, pénzt vissza semmiképpen.
Ráfizetned pedig nem kell ha ugyanolyan készüléket tudbiztosítani. Más fajtára csere pedig nem kötelessége.
Én arra gondoltam, h kicserélik egy újra vagy ráfizetek.
Szal nem a javítás idejére szeretnék másik telefont.
Remélem nem ennyi a dolog, nevetséges, h akkor akár fél évig is bent lehet.....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!