Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Ilyen esetben mit tehetek, h...

Ilyen esetben mit tehetek, h kárpótoljanak?

Figyelt kérdés
A laptopom már két hete a szervizben van. Alig két hónapos, szóval még bőven garanciális! A bolt, ahova bevittem (és ahol vásároltam is) azt mondta, h ő majd elküldi a szegedi szervizbe, egy ilyen probléma 2-3 nap alatt orvosolható és aztán futárral kihozzák a lakcímemre (nem vagyok szegedi). Aztán kiderült, h a szegedi szerviz is megszűnt (az összes magyarországival egyetemben), vagy legalábbis ilyen márkák szervizelésével már nem foglalkoznak. Mikor a múlthéten hétfőn felhívtam a boltot, azt mondták, h a laptopom a központi szervizben van...Romániában. Mondom oké és mikorra lesz kész? Megint azt mondták, h pár nap múlva és utána hozza futár...ennek is már egy hete. Én meg se a munkámmal, se a fősulis dolgaimmal nem haladok rendesen, mert a laptopom nincs velem, de még cserekészüléket se kaptam!!!
2012. ápr. 2. 07:41
 1/8 anonim ***** válasza:
Milyen márkájú a laptopod?Cserekészüléket szerintem ne is várj!
2012. ápr. 2. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Gugu Gabor ***** válasza:
A garanciális feltételeknél lehetne utána nézni, de sajnos általában csere készüléket nem szoktak adni, és a javítás ideje sem napokban mérhető (a garanciális feltételek szerint az más kérdés hogy az üzletben mit mondtak neked, szerintem nem kellett volna 2-3 napot ígérni egy külsős szerviz nevében)
2012. ápr. 2. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:
Először is amikor visszavitted a laptopot fel kellett venni egy jegyzőkönyvet amiben rögzítették a címed, a hibát és az igényed (ami első körben cserére és javításra irányulhat). Remélem a jegyzőkönyv felvétele megtörtént, amennyiben nem a kötelezett jogszabályt vétett. Fontos hogy hiába kérsz cserét a kötelezett hivatkozhat jelentős többletköltségre és ezért csak a javítást vállalja. A jegyzőkönyvben rögzíteni kell a kijavítás várható időpontját. A kötelezettnek törekedni kell 15 napon belül kijavítani a problémát. Amennyiben beírásra került a jegyzőkönyvbe a határidő és túllépték ebben az esetben tájékoztatod a kötelezettet hogy amennyiben nem kapod kézhez az adott terméket panasszal fordulsz a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz, valamint a panaszodat mindenképpen rögzíted a vásárlók könyvébe amire a kötelezett 30 napon belül köteles érdemi választ adni.
2012. ápr. 2. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Egy Lenovo Ideapad B560-as laptopról van szó.


Azért vettem ahol vettem, mert bár nem vagyok ismerős a városban, de egy rokonom ott lakik és ott még mindig nagyobb a választási lehetőség, mint ahol én élek. Azért ezt a típust választottam, mert ár/érték arányban az egyik legjobb volt és hozzám közel is írtak garanciaszervizt, azon kívül pedig még rengeteget az ország különböző nagyvárosaiban.


Mikor megpusztult, felhívtam a hozzám legközelebbi garanciaszervizt, a miskolcit, ahol azt mondták, h megszűnt a szervizelése ezen laptopoknak. Játszásiból még hármat felhívtam a listáról, szintén ugyanezt mondták. Ekkor vittem vissza Szegedre a boltba, ahol vettem, ott meg azt mondta a csávó, h elképzelhető, h a márka pár szerviz céggel szerződést bontott, de a szegedi szerviz foglalkozik még ilyenekkel és 2-3 munkanap alatt megjavítják, utána futározzák a lakcímemre. Kitöltöttünk egy papírt (nem konkrétan jegyzőkönyv), h a gépet átvették és lefénymásolták a számlát, valamint elkérték a garanciapapírját. Otthagytam hát a boltban (tudom nekem kellett volna elvinni a szegedi garanciaboltba) és hazajöttem.


Egy hét múlva hívtam fel a boltot, h akkor most mi van, már rég letelt a 2-3 nap és akkor mondta a csávó, h nekem volt igazam és hogy minden szervizt bezártak Mo-n és ezért Romániában szervizelik a gépem. A garanciapapírom és a számlám pedig postán küldte ki a bolt csütörtökön, amire leírták azt, amit telefonban is elmondtak, mikor múlthét kedden felhívtam őket. Egy hibabejelentő zöld számot adtak még meg, de azon élő emberrel még nem sikerült beszélnem, illetve, h bármikor hívjam őket, már mint a boltot, ha bármi gondom van.


A garanciapapíromon konkrétan nem írják, h kötelesek cserekészüléket adni, de azt se mondták, h ennyi ideig tart valamit megcsinálni.

2012. ápr. 2. 14:40
 5/8 anonim válasza:
Ha van még kérdésed szívesen válaszolok, de ami ebben a szövegben van már mindenre válaszoltam az előbb.
2012. ápr. 2. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim válasza:
ezek szériahibás laptopok..
2012. máj. 13. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:
Rosszul tudod. Lengyelországban szervizelik, ott van a központi Ideapad szerviz. Romániában csak az ügyfélszolgálat van, ahová Magyarország is tartozik.
2012. jún. 6. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
végül mennyi idő alatt kaptad vissza? kérlek válaszolj, mert én holnap viszem be az edigitalba a lenovo ideapadomat, és kíváncsi vagyok, kb. mennyi idő
2013. júl. 16. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!