Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit lehet ilyenkor tenni?

Mit lehet ilyenkor tenni?

Figyelt kérdés
T-mobile kártyámra anyáék töltöttek 3500 Ft-ot egy pár hete. Egy héttel a töltés után kaptam még egy SMS-t, hogy "univerzális feltöltéssel" kaptam a kártyámra még 5000 Ft-ot. Meglepődtem, azt hittem valami ajándék pénz a T-mobile-tól, mert már évek óta ilyen kártyám van. Aztán este hívtak, hogy ez egy téves feltöltés volt, valaki félreütötte a telefonszámot, és én kaptam meg a pénzt. Kérdezte, hogy tudnám-e valahogy kompenzálni. Ma is kaptam SMS-t, hogy rendezzem az adósságomat. De nekem nincs saját keresetem, nincs pénzem, anyáék meg azt mondták, hogy nem fognak fizetni más figyelmetlensége miatt. Az én telefonomra is most töltöttünk, de ezt már írtam. És évente csak egyszer szoktunk rá így is tölteni, csak azért, hogy ne járjon le a kártyám. Mit lehet tenni ilyenkor? Én nem tudok fizetni nekik. Van valami megoldás esetleg a T-mobile-nál ilyen esetekre?
2011. aug. 29. 13:25
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!