Ha nem vagyok elérhető, a telefonomra üzenetet kapok: "Önnek 1 nem fogadott hívása volt az SMS feladójától. " Ezért az sms-ért kell fizetni nekem, vagy a hívónak?
Figyelt kérdés
És ha igen, ki lehet ezt kapcsoltatni valahogy? Szerintem több SMS-t számláznak, mint amennyit felhasználok. Ezért lenne?2009. márc. 16. 21:29
1/10 anonim válasza:
Le lehet mondani a szolgáltatást ha nem kéred. Ügyfélszolgálaton keresztül, vagy megnézed a szolgáltató honlapján és smskód alapján is. Én nem vettem észre hogy emiatt pénzt vonnának. Sztem ez mindegyik szolgáltatónál ingyenes opció.
4/10 anonim válasza:
Lehet, hogy valaki a tudtodon kívül használja a telefonodat? Aztán a megírt és elküldött smst törli a telefonodból... Ez inkább valószínű, mivel én akkor is kapom ezeket az smseket, ha történetesen egy fitying sincs a kártyámon, és amikor föltöltöm, nem von le hirtelen nagyobb összeget, meg nem is reklamál, h fizessem ki a tartozásomat. De hívd föl az ügyfélszolgálatot, az tuti ingyér van. (Legalábbis vodánál tuti, de gondolom a többinél is)
5/10 anonim válasza:
Gondolom vodafone-s vagy. Én is kapok ilyet sokszor.
Nem kell érte fizetni, lemondani szerintem nem lehet, de lehet, hogy rosszul tudom. De hogy ezért nem kell fizetni az biztos, ha kell is benne van a havidíjba, szóval végül is ingyenes.
Kérj részletes számlát, ha nem tudod mi kerül ennyibe, mi is kértünk párszor, utólag is lehet és kiküldik nemsokára. Hívd az ügyfélszolgálatot, az is ingyenes.
6/10 anonim válasza:
Ezzel csak a központ üzen, hogy hívott valaki az üzenetben szereplő számról, amikor nem voltál elérhető. Ingyenes és lemondhatod, de miért tennéd? Én direkt kértem ezt a szolgáltatást, így legalább látom, hogy kerestek, amikor ki voltam kapcsolva.
7/10 anonim válasza:
Ha T-mobilos vagy, akkor nem rég kapnod kellett egy olyan sms-t is, hogy mostantól van egy ilyen ingyenes szolgáltatásuk. Viszont visszahívást kérni nem lehet :(
8/10 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm mindenkinek az infokat! A szolgáltatást én is jónak tartom, lemondani nem szeretném. Inkább jobban odafigyelek a telefonálgatásra.:)
2009. márc. 17. 12:29
9/10 anonim válasza:
Nem kell fizetnetek érte.Ezt a szolgáltató biztosítja.Ez egy ingyenes értesítő szolgáltatás.
10/10 anonim válasza:
Igen, ingyenes, de kikapcsolni az átirányítás menüben lehet. Amúgy bekapcsolni is ugyanúgy, azaz a 30/987-6543 számra kell beállítani az átirányítást. Pannon és Vodafone esetén nem tudom...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!