Hogyan tudnám érvényesíteni a garanciát a telefonomra?
Sehogy! Ugyanis nem neked kell bizonyítani, a garancia ideje alatt a bizonyítási kényszer nem a vásárlót terheli.
Ne fogadd el ezt, és határozottan közöld, akár irásban is, hogy te nem tetted vízbe, és rendeltetésszerűen használtad.
Nekik kell bizonyítani, hogy ennek az ellenkezője az igaz.
Említsd meg esetleg a fogyasztóvédelmet.
Ők bizonyították: A telefonban nedvességet találtak. Ezzel a bizonyítási kényszer a fogyasztóra hárul. A telefonban lévő nedvesség pedig nem rendeltetésszerű használat. Mert vagy párás helyen, vagy vízben volt a telefon. Márpedig egyik sem üzemi környezet.
Ha te tudod bizonyítani, hogy a tőled lejárható legnagyobb gondossággal használtad, akkor esetleg esélyes a garancia érvényesítése. De ezt nem lesz egyszerű bizonyítanod. Tulajdonképpen te a kérdésedben elismerted, hogy párás helyen voltál. Márpedig a fürdőszoba sem üzemi környezet.
Ez a párásság egy marhaság és kibúvó a garanciális javítás alól!!
Aki egy kicsit is tisztában van a fizikával, ilyen ostobsaságot nem állít, hogy "párát talált" a telefonban!
Könyörgöm!!a pára az csak akkor megy bele ha rossz a szigetelés de páramentes helyen az ki is tud távozni!
Másik eshetőség, ha hideg helyről bemegyünk meleg helyre, ekkor a pára kicsapódhat a telefonban, nade ez NEM a felhasználó hibája, vagy gondatlansága, ez nevetséges!
Semmit nem bizonyítottak, ha nem akarják megcsinálni , irány a fogyasztóvédelem!!
Na persze ha szaunában nálad volt és csurgott belül, akkor sajnos bukta..
De nem írtad, hogy mégis szerinted hogy kerülhetett bele, ha tényleg benedvesedett
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!