Másnak is felntűnt mennyi ostoba kérdező van a Mobiltelefonokban?
Nektek is feltűnt, hogy most a karácsonyi szezonban mennyi IQ harcos kapott apucitól-anyucitól új érintős sokat tudó telefont, de ehhez nem társul intelligencia?
Naponta 25x teszik fel a kérdést, hogy a Wifi ingyenes-e, vesz-e le érte pénzt, és 32x kérdezik meg, hogy a facebook ingyenes-e miért ingyenes hogyan ingyenes.
Lassan már azon gondolkodok, létrehozok egy GYK Mobiltelefonok FAQ-t és akkor elég lesz csak hivatkozni...
Kérdező nálad a piros pötty!
Pedig elkerülhető lenne mindez az eszmebajnokság ha annyi fáradtságot vennének a delikvensek, hogy elolvassák a használati útmutatót,-hogy átnézzék a szerződésüket, -hogy vásárlás előtt/után megbeszéljék kérdésüket az ügyfélszolgálattal,-és a legfontosabb ha már van internetük(márpedig van mert ide képesek írni)akkor célirányosan rákeresnének a gondjaikra!
És az a legszomorúbb hogy akármit segítenél csak nagyon kis százalékuk érti meg hiába koptatod a billentyűzetet neki, sőt még te vagy a sz@r mert nem adsz notmális választ!
Nagy részük a kérdezőknek kamasz. Azt már megtanulták, miként kell a billentyűket nyomkodni, de használni nem tudják az internetet.
Telefonnál pedig messze nem képesek a drága készülékek lehetőségeit kihasználni, csak egy a lényeg,nekik is olyan legyen.
Ugyanez:
http://www.gyakorikerdesek.hu/elektronikus-eszkozok__mobilte..
Én is már gondolkoztam rajta, hogy meg kéne kenni a GyiKhu staffját, hogy a kategória tetején legyen egy olyan oldal, amiben a TÉNYLEG naponta ötször szereplő kérdések vannak.
Vagy legalább hogy a Mobiltelefonok részlegben kötelező legyen kitölteni egy "Készülékem típusa:" rubrikát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!