Előfizetéshez járó zsebwifi router?
5 évvel ezelőtt az akkor még telenoros előfizetésemhez a netet úgy oldottuk meg, hogy egy ilyen zsebwifi hordozható routert vettünk amin X gb internet van havonta.
Most idén előfizettem a yettel prime plus csomagjára amihez korlátlan mobilnet jár. Így a 2 már túl sokba kerül együtt illetve teljesen felesleges is.
Ehhez a zsebwifihez egy külön telefonszám tartozik de mégis együtt van a havi számlán a rendes számommal.
Szóval ezt a zsebwifit gondolom le tudom mondani, legalább 5 éve megvan és fizetem. Simán bemegyek a fiókba és megmondom hogy le szeretném mondani a routert? Illetve vissza kell adni? Megvan a töltője meg minden, csak nyilván már elhasználódott az évek alatt. Bár szerintem már 10x visszafizettem az árát az elmúlt 5 évben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha nincs hűségidő vagy bármi hasonló ami tiltja, hogy gyengébb csomagra válts, akkor elvileg igen, csak be kell menni.
Ha nem vásároltad meg az eszközt, hanem csak bérelted, akkor vissza kell adnod, ha lemondod a szolgáltatást amihez járt, mivel az továbbra is a szolgáltató tulajdona.
Telekomnál pl visszakérték a régi set-top-box-ot amikor lemondtam az egyiket, pedig az a régi Windows CE alapú borzalom volt, amit ma már szerencsére nem adnak.
Hogy tényleg vissza is kérik-e az jó kérdés, de inkább vidd be minden tartozékkal együtt, mintsem hogy aztán emiatt újra kelljen jönnöd.
Max berakod vmi táskába és csak akkor veszed elő, ha kérik önmaguktól.
Köszi!
Hát ez a wifis előfizetés 5 éve megvan, biztos nincs már hűségidő.
A yettel prime plusra 2 hónapra váltottam, azon van.
De gondolom a 2-nek nincs köze egymáshoz, mármint ami 5 éve megvan azt elszeparáltan le tudják valasztani az új előfizetésemről.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha jelenlegi hűségidős dolog nem vonatkozik arra a szolgáltatásra is, akkor valószínűleg nem gond.
De ha ebben nem vagy biztos akkor érdemes felhívni az ügyfélszolgálatot. Ők biztosan meg fogják tudni mondani, hogy lenne-e akadja a tervednek és akkor már úgy mész majd be, hogy tudsz mindent fixen.
1220 a számuk.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!