A telekom visszafizeti a készülék vételárát?
Adott egy huawei p40 pro, amire háromszori garanciális szervizelés után garanciális csereengedélyt kaptam. El is mentem a telekomhoz dél után, hogy a jogszabályban megfelelően kérném a vételár visszatérítését, mivel ilyen készülék már nincs készleten. Minden dokumentum megvan, ezekkel nem is volt gond, csakhogy én ezt a telefont használtan vettem (adásvételi szerződés, számla, jótállási jegy is megvan). Ennek ellenére az ügyintéző egy olyan cserére akart rábeszélni a jelenlegi telekom kínálatból, aminek az ára megegyezik a cserélendő készülékével, de nekem nem tetszik a kínálat, és az említett vételár visszatérítéséről kérdeztem. Erre azt mondta, hogy az nem lehet, mert akkor én elvileg "sokat keresnék rajta". Ez szerintem jogellenes, iylen nincs leírva sehol, hogy ezt nem szabad. Illetve iylenkor két opció van, - amit a személyes ügyintézés után egy Chat-es, telekomos ügyintéző is megerősített - hogy vagy visszautalják a vételárat, vagy levásárolható (jogszabály szerint az én esetemben választható a készlet hiány miatt). De ha én a vételár visszatérítésénél mellett állok, miért nem engedik? Mit kellene nekik mondani? Hivatkozhatok a jogszabályokra ezzel kapcsolatban? Valami egyéb, plusz infó, tapasztalat ezzel?
Előre is köszi.
Ja nem arra akartam utalni, hogy a dolgozó a saját hatáskörében csuklóztatna és őt kell büntetni. A cég idejét és energiáját kell addig húzni (ha tényleg igazad van!), ameddig el nem ér olyan magas szintre náluk az ügy, ahol már valakinek lesz joga azt mondani, hogy nem éri meg ezzel a hü..lyével tovább szívni.
A panaszkönyv sem ér semmit, ha nincs igazad, de az eszkalációban egy fontos lépés, ezt már lehet lobogtatni máshol is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!