Szervízben akksi csere közben tönkretették a gyári kijelzőt, mit tehetek?
Figyelt kérdés
Sziasztok, full gyári hibátlan állapotú iPhone 12 típusú telefonomat leadtam egy szervízbe, hogy akkumulátort cseréljenek rajta. Pár nappal rá hívtak hogy mehetek érte, bementem érte, majd az fogadott hogy a gyári kijelző amely eredetileg OLED, ki lett cserélve egy nagyon silány minőségű, fakó színekkel rendelkező IPS kijelzőre, ugyanis "nem élte túl" az akksicserét a szervizes szerint. Próbálta rám tukmálni hogy: ez az új gyenge minőségű kijelző gyári minőségű, nincs ezzel semmi baj stb; tehát megpróbált átverni. Mint tudjuk az IPS LCD kijelzőnél a fekete nem valós fekete, mert világít, ez is hamar szemet szúrt nekem. Ott hagytam a telefont, mert ez a típus gyári állapotában jelenleg kb. 120 ezer forintot érő telefon, az enyémből pedig csináltak egy max 50 ezret érő hulladékot. Mit tehetek jelenleg, és mit tehetek ha nem sikerül visszaállítaniuk a telefon állapotát olyanra amilyennel odaadtam? Kérhetem tőlük hogy adjanak egy ugyanilyen típust full gyári állapotában ha nem sikerül a javítás? Kérhetnek felárat a kijelzőért, ha sikerül nekik jó fajta gyárival közel megegyező minőségűt belerakni, amit amúgy is ők rontottak el?nov. 16. 19:26
1/9 anonim válasza:
Milyen szerviz volt ez? Konkrétan melyik?
2/9 anonim válasza:
FaceID-vel mi van? Működik? Gondolom az sem.
Az is biztos hogy nem hivatalos szerviz hanem valami sufni. Azzal sajnos így jártál valszeg.
3/9 A kérdező kommentje:
Kedves egyes, ezt nem szeretném leírni, ne haragudj.
Kettes, Face ID működött a gagyi kijelzővel is, nem a kijelzőbe van építve. Ez egy országszerte megtalálható GSM. Szervízlapot is kaptam. A kérdésemre válaszoljatok legyetek szívesek.
nov. 16. 21:31
4/9 Ypszilon1980 válasza:
Jesszus, egyébként ezért nem szervízeltetek telefont sosem. Apámnak a Samsung telefonjában akksit cseréltek és utána a hangszóró nem működött, szerintük az már koszos volt, meg minden, pedig leadásnál még szuperül működött, de kicserélték végül azt is. Nálad nagyobb a gond. Egyrészt amit annyira nem értek, hogy oké, a kijelzőt ki kellett cserélni, bár nem értem az mitől ment tönkre közben, de biztosan előfordulhat, ezt kicserélték, de basszus akkor minima ugyanolyat kell belerakni, bár nem tudom ahhoz létezik-e még ugyanolyan gyári kijelző. Ha ez nem lehetséges, vagy mást akarnak oda, akkor először is minimum téged meg kell kérdezni mi legyen, különben ők is szívnak rendesen. Most azt írtad, otthagytad, akkor most mit mondtak, hogy mit csinálnak vele? Mivel elismerték, hogy a hiba náluk keletkezett és nem úgy adtad le, hogy a kijelző is rossz, ezért a felelősség az övéké, már ha ez a munkalapon is szerepel. Hogyha nem sikerül megoldani, akkor kénytelenek kártalanítani.
5/9 anonim válasza:
Jajj de kis titokzatos lettél.
Azért kérdezem hogy melyik szerviz mert 1. jó ha más elkerüli a te tapasztalataid alapján, 2. ha valami kicsi aluljárós, akkor ne is próbálj velük egyezkedni úgysem lesz belőle semmi, de ha országszerte megtalálható akkor talán van lehetőség reklamálni.
6/9 anonim válasza:
Írd meg privátban akkor ha nem akarod ide kiírni.
7/9 anonim válasza:
Apple szervizbe vitted cserélni az akkomlátort,vagy nem .
Ha nem.akkor igy jártál .
8/9 anonim válasza:
Sajnos vigyázni kell a noname szervízekkel. :(
9/9 anonim válasza:
Na én pont ezért nem szervízeltetek egy telefont sem! Most már! Egyszer még annó 2001-ben egy Nokia 3210-esel jártam porul. Sercegő hangót adott ki amikor telefonáltam. A telefonálás mellett egy álandó alap sercegő hangot lehetett hallani a telefonban. Ezért be adtam garanciális Nokia szervízbe. Majd egy hét múlva mehettem érte hogy kész van. Igen kész volt a telefonom! oly annyira hogy már be se kapcsolt! Végül pereskedés lett a vége. Majd úgy kb 2008-ban jogerősen meg is nyertem a mert, és vissza kaptam a Nokia 3210 árát. Úgy hogy azóta nem szervízeltetek egy készüléket / egy telefont sem. Inkább újat veszek. A régi készülékeket vagy ki dobom, ha anyira szarrá lett. Vagy ha még használahtó akkor inkább eladom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!