Miért cserélték az alaplapot, mikor nem azt kértem?
Figyelt kérdés
Elküldtem egy huawei p40 pro típusú telefont a Tmx-hez, garanciális kijelzőcserére, mert beégett. Egy hónap múlva visszakaptam, új képernyővel, ám azon alacsony fényerőnél, szürke háttérvilágításnál enyhén foltos, csíkos a kép. Visszaküldtem még egyszer, hogy valami nem stimmel. Két hétre rá megint visszakaptam, ezúttal kicserélték az eddig is hibátlan alaplapot, a kijelzőhöz a hibája ellenére meg hozzá se nyúltak. Miért volt jó ez? Ugyan olyan foltos a képernyő még most is. Járt már így valaki? Írjak nekik, hogy miért "döntöttek" így, és visszaküldjem, hátha harmadszorra végre megjavitják a képernyőt? Már nagyon unom ezt a céget, de sajnos csak náluk ervenyesíthető a garancia..
Hát, ha még így sem jó, akkor teljesen mindegy mit csináltak vele, vissza kell vinni. Így eléggé esélyes, hogy a kijelző a hibás vagy a csatlakozás nem jó, nem tudom, harmadszorra is fussanak neki. Ha még az sem oldja meg, akkor írásban kérd a felülvizsgálatát, és az egész telefon cseréjét. Olvasd el az ÁSZF-et, nem tudom van-e még ilyen, de anno egyik ismerősömnek a telefonját nem javították meg 30 napon belül, így az ÁSZF szerint ki kellett már eleve ez miatt újra cserélni.
okt. 6. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
3/5 anonim válasza:
2. Az Àszf-ben csak többletvàllalás lehet. Törvény stabályozza a jótállási feltételeket.
okt. 6. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
4/5 anonim válasza:
3. javítás után kötelező a csere.
Nálunk az importör döntése alapján cserélünk, nem javítunk egyszer sem. Nem általános.
Ezt olvasd el!
Továbbra is érvényes az a szabály, hogy ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ettől csak a fogyasztó kérésére lehet eltérni.
Ha a kicserélésre nincs lehetőség, akkor a vételárat 8 napon belül vissza kell téríteni a fogyasztónak. A vételár visszatérítésénél elsődlegesen a jótállási jegyen kötelezően feltüntetendő vételár összegét kell figyelembe venni. Ennek hiányában pedig a fogyasztó által bemutatott, a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett árat kell
okt. 6. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
5/5 A kérdező kommentje:
4-es, köszi a választ. Ezt a 3. javítás utáni kötelező csere, vagy visszatérítés szabályt hol írják? Nem találom a tmx ászf-ében.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!