Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem tudok hívni, mobilinternet...

Nem tudok hívni, mobilinternetem sincs. Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Hétfőn észrevettem, hogy az Iphone telefonomon azt jelzi ki, hogy nincs szolgáltatás. Írtam a Telekomnak, azt mondták, hogy max. 1 nap és lesz. Anyukám SIM kártyája tökéletesen működik (az is a csomagban van). Még mindig nincs se netem, hívni sem tudok, írtam megint a Telekomnak, és azt mondták valami a telefonommal van. Próbáltam már többször ki-bekapcsolni, de úgyse jó. Szerintetek mi lehet a baj?
okt. 30. 09:37
 1/5 anonim ***** válasza:

Próbáld ki a sim kártyádat másik telefonnal.

Vagy lejárhatott a szolgáltatás, és fizetés hátralékod van.

okt. 30. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Nem járt le, a számlákkal is minden rendben
okt. 30. 09:42
 3/5 anonim ***** válasza:
Cseréld meg a két kártyát, így megtudod, hogy a kártya vagy a készülék a hibás. Ha a kártya, azt azonnal ingyen cserélik bármelyik Telekom üzletben. Ha a készülék, akkor garanciáztatni kell.
okt. 30. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Morzsi007 ***** válasza:
Nekem volt már olyan, hogy teljesen új SIM kártya az új iphone-ba. Ugyanez volt. Hibás volt a SIM. Cserélték és jó lett.
okt. 30. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Voltam azóta a Telekomban, cseréltek SIM-et, de úgysem működött. Készülékhiba, elküldjük a szervizbe.

Köszönöm a válaszokat!

okt. 30. 12:06

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!