Letiltottak, mert nem csináltam adategyeztetést. Van még lehetőség megcsinálni? (Vodafone)
Van valamennyi türelmi idő. Egyszer én is csúsztam pár napot a nagymamám telefonjával. Megcsináltam ugyanúgy neten és jó lett.
Te mennyire futottál ki az időből?
Tipikusan az a kérdés, amikor ketyeg az idő, ezért érdeklődni kell:
- Szerintetek felhívjam telefonon az ügyfélszolgálatot?
- Ráérsz arra még...
"Van még lehetőség megcsinálni? "
Amikor felhívtad az ügyfélszolgálatot, mit mondtak?
Szombat éjfélig (Okt.12) működött a telefonálás. Azt írták sms-ben Október 8-ig csináljam az adategyeztetést. Még nem hívtam az ügyfélszolgálatot.
Remélem, hogy nem szüntetik meg végleg, mert szeretném megtartani a számomat. Azt írják a Telekomnál plusz 60 nap áll rendelkezésre. Itt a Vodafonenál max 1-2 hét van. Régen is kifutottam az időből és új számot kellett kérni. Akkor hiába kértem hosszabbítsák meg, nem tették meg. Bezzeg ha Orbán Viktor kérte volna ő megtarthatná a számát.
"Szombat éjfélig (Okt.12) működött a telefonálás... Még nem hívtam az ügyfélszolgálatot... Régen is kifutottam az időből és új számot kellett kérni."
Akkor te már rutinos vagy ebben.
Meg ne próbáld felhívni. Inkább írkálj ide. Jól elleszünk legalább. Aztán majd ha lejárt végleg, akkor menj be új számot kérni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!