Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit lehet tenni, ha a márkasze...

Mit lehet tenni, ha a márkaszervíz nem javítja ki a még garanciás SM Galaxy Z Fold 4 telefonomat?

Figyelt kérdés

Kb 1 éve vásároltam egy Galaxy Z Fold 4 telefont, és nemrég egy nyitásnál eltört a belső kijelző a hajtásvonalnál. Mivel még 2 év garancia van rajta, bevittem a márkaszervízbe. 1 hét után küldtek egy 280 ezres árajánlatot, és egy e-mailt, hogy van a sarkán 3 karc, ez mechanikai sérülés, ezért nem javítják ki garanciában. (Ez a budapesti márkaszervíz volt)

Mit lehet ilyenkor tenni? Érdemes megpróbálni másik márkaszervízben, pl. Székesfehérváron?

Számomra eléggé felháborító, hogy egy 600 ezres telefont - amit nem rongáltam meg, nem törtem össze, hanem lényegében megától eltört a kijelző - nem javítanak ki garanciában, hanem egy használatból adódó karc miatt elküldenek vele a hivatalos márkaszervízből...


szept. 16. 22:54
1 2
 11/11 retektorta ***** válasza:

#10 Szerintem nem. Jótállás esetén a teljes időtartam alatt a vállalkozásnak kell bizonyítani.


"A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett."

fogyasztovedelem.hu

szept. 18. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!