Mit lehet tenni, ha a márkaszervíz nem javítja ki a még garanciás SM Galaxy Z Fold 4 telefonomat?
Kb 1 éve vásároltam egy Galaxy Z Fold 4 telefont, és nemrég egy nyitásnál eltört a belső kijelző a hajtásvonalnál. Mivel még 2 év garancia van rajta, bevittem a márkaszervízbe. 1 hét után küldtek egy 280 ezres árajánlatot, és egy e-mailt, hogy van a sarkán 3 karc, ez mechanikai sérülés, ezért nem javítják ki garanciában. (Ez a budapesti márkaszervíz volt)
Mit lehet ilyenkor tenni? Érdemes megpróbálni másik márkaszervízben, pl. Székesfehérváron?
Számomra eléggé felháborító, hogy egy 600 ezres telefont - amit nem rongáltam meg, nem törtem össze, hanem lényegében megától eltört a kijelző - nem javítanak ki garanciában, hanem egy használatból adódó karc miatt elküldenek vele a hivatalos márkaszervízből...
#10 Szerintem nem. Jótállás esetén a teljes időtartam alatt a vállalkozásnak kell bizonyítani.
"A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett."
fogyasztovedelem.hu
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!