Garanciális javítással az emaghoz vagy a márkaszervizhez forduljak?
A garancia egy pongyola fogalom. Jótállás és szavatosság van (a kettő között az a különbség, hogy az előző esetben a forgalmazónak/gyártónak kell bizonyítania, ha "nem megfelelő használattól" hibásodott meg a jótállásra bevitt termék, az utóbbi esetben meg a vásárlónak kell - független szakértővel - bizonyítania, hogy a termék hibája már az átvételkor jelen volt). A hibás teljesítés való felelősség ezen két formája egymással párhuzamosan fut.
"Sajnos csak pár hónap után jött elő. "
Akkor mind a kettőre - jótállásra és szavatosságra - jogosult vagy.
"Ilyenkor mi a teendő?"
Első körben a forgalmazót kell felkeresned ezzel (hisz ők a törvényileg - lásd: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet [ [link] ] illetve 2013. évi V. törvény [ [link] ] XXIV. Fejezet - kötelezettek).
Itt:
írnak ennek a módjáról.
"Nem az Emag forgalmazza, hanem az egyik külföldi partnerük."
Akkor a külföldi partner az érintett a témában.
"Ingyen javítják garancia alatt?"
Ingyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!