Mit lehet tenni, ha a márkaszervíz nem javítja ki a még garanciás SM Galaxy Z Fold 4 telefonomat?
Kb 1 éve vásároltam egy Galaxy Z Fold 4 telefont, és nemrég egy nyitásnál eltört a belső kijelző a hajtásvonalnál. Mivel még 2 év garancia van rajta, bevittem a márkaszervízbe. 1 hét után küldtek egy 280 ezres árajánlatot, és egy e-mailt, hogy van a sarkán 3 karc, ez mechanikai sérülés, ezért nem javítják ki garanciában. (Ez a budapesti márkaszervíz volt)
Mit lehet ilyenkor tenni? Érdemes megpróbálni másik márkaszervízben, pl. Székesfehérváron?
Számomra eléggé felháborító, hogy egy 600 ezres telefont - amit nem rongáltam meg, nem törtem össze, hanem lényegében megától eltört a kijelző - nem javítanak ki garanciában, hanem egy használatból adódó karc miatt elküldenek vele a hivatalos márkaszervízből...
"Oda kell visszavinni, ahol vetted."
Akik pedig oda fogják küldeni a telefont ahol kérdezőnek az arcába toltak egy 280k-s számlát.
Fogyasztóvédelem, békéltető testület. Mást lehetőség nem nagyon van.
"ez mechanikai sérülés"
Ezt nekik kell bizonyítani. Az, hogy azt mondják, nem bizonyíték. Nekik mehetsz ügyvéddel, de nem biztos hogy ennyiért megéri.
"van a sarkán 3 karc, ez mechanikai sérülés"
leesett ?
"Ezt nekik kell bizonyítani"
Tévedsz.
Az első 6 hónapban kell nekik. Utána neked.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!