Más is tapasztalt már olyat, hogy telefonos ügyfélszolgálat bontja a vonalat amikor ügyintézőt kapcsolnának?
Figyelt kérdés
Ma legalább tízszer próbáltam a letiltott bankkártyám miatt érdeklődni az Erste ügyfélszolgálatán, a menüig semmi gond nem volt, aztán kicsöngött miközben a várakoztatós zene ment, majd amikor felvették volna mindig megszakadt a vonal - illetve egyszer felvették és belehallóztak de engem nem hallottak majd 2-3 mp után az is megszakadt. Térerő fullon, mással sikerült gond nélkül beszéljek. S20+ ról van szó, Yetteles vagyok. Másik telefonról sikerült beszéljek ügyintézővel elsőre.aug. 30. 19:41
1/2 anonim válasza:
Azért ellenőrizd át a telefonodat, hogy mondjuk vezetékest tudsz-e hívni és hallanak-e benne, viszont szokott olyan előfordulni, hogy nekik romlik el bent a vonal, ilyen orvosnál is elő szokott fordulni, de hamar javítják, átmeneti zavar is lehetett csak, vagy a másik telefonod nem volt elég erős és gyengébb volt a jel átmenetileg
Sok oka lehet, de igen, szokott ilyen lenni, nagyobb baj esetén, ha bent van gond, általánosan 3 napon belül javítják, sőt hamarabb is
2/2 anonim válasza:
Feltételezhetően nincs ember, de x perc után kötelező embert kapcsolniuk. Ezért felveszi valaki, belehallóz, majd "véletlenül" megszakad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!