Gyenge a mobilnetem, mit tegyek?
Iphone 11 készülékem van, Yettelnel vagyok, egészen eddig semmi baj nem volt, az utobbi egy hétben borzasztó lett a mobilnetem a munkahelyem környékén. Biztos nem a lefedettséggel van baj, mert más Yettelesek, más iOS készülékekkel stabilan tudnak netezni, csak nálam nem jó.
Ugyfelszolgalattol nem tudok érdemben segítséget kérni mert flottás szám és csak kapcsolattarto tud intézkedni, o meg nem elerheto mert külföldön van.
Milyen beállításokkal próbálkozzak?
4Grol 3Gre váltás csak néhány percig orvosolja a problémát.
Csinálj kényszerített újraindítást [link]
talán segít
Illetve szűrd ki hogy mi a hibás. Tedd át a kártyát egy másik telefonba és teszteld. Ha azzal a telefonnal sincs meg a kivánt sebesség, akkor a kártyáddal van valami. Lehet egy kártyacsere megoldja.
Ha másik telefonban jó a kártya, akkor a telefonoddal lehet valami gond.
Hálózati beállítások visszaállítása. Ha nem oldja meg akkor teljes gyári visszaállítást kell csinálni.
Máshol megvan a sebesség, csak a melóhelyeden rossz?
Mekkora cég ez? Hányan vannak ott a környékben összezsúfolva munkaidőben?
Egyszer menj el arra rkkor is amikor nincs munkaidő (hétvégén) és nézd meg akkor oké-e.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!