Telekom számlával késni fogok ebben a hónapban. Ez úgy van, mint régen?
Régebben (4 éve) kb fél éven át mindig volt egy havi számlatartozásom a Tkomnál. Ez azt jelenti, hogy mondjuk Március 12-én volt egy elmaradt januári számla és egy elmaradt februári.
Ha március 12 (hónap közepe mindig ) befizettem a régebbi számlát, akkor nem korlátozták le a netem, és a hívásaim. Igaz, jött két sms, az elsô ams (figyelmeztetés) az ingyenes, a második sms kb 2 hét múlva jött, az már 700 ftba került és ugye ismét figyelmeztettek. A 2. sms után mindig be lett fizetve a legrégebbi számla.
4 év után sajnos ismét anyagilag kicsit rottyon vagyok, 4 évig mindig időben fizetve volt a számlám!
Lehet -e egy db számlatartozásom mindenféle gond nélkül?
06.17 a számla befiz. határideje, de nem fogom tudni befizetni addig, kb 06.25-30 kozott fogom tudni befizetni.
Változott valami a tkomnál, lekorlátozhatják addig a netem vagy a hivásaim vagy, ennyiből nem lesz baj?
KÉRLEK ne írjátok hogy menjek be személyesen, és kérjek részletfizetést, mert annak is díja van (br 5000 ft egyszeri díj) és arra sincs most pénzem...
A kérdés hogy 10-15 nap késés esetén lekorlátozzák-e a hívásaim a netem?
Nincs másik be nem fizetett számlàm!
1 befizetésre váró számlám van, 06.17 határidővel.
Az utóbbi 4 évben rendesen fizettem minden számlát, időben.
Előre is köszönöm, ha valaki tud tanácsot adni vagy tippet vagy ha volt valaki ilyen helyzetben mostanában, és leírná mik a tapasztalatai.
2018. november 1-jétől az első, a késedelem beálltát követő 4-6 nappal SMS-ben küldött fizetési felszólítás díjmentes. Ez felhívja a figyelmet arra, hogy a következő felszólítás már díjköteles. A második felszólítás a fizetési határidő eredménytelen elteltét követő 8 nap után érkezik, ennek díja 750 Ft. A 35. nap elteltével az előfizető értesítést kap a várható korlátozásról, 750 Ft díj ellenében.
Azt követő 3 nappal ismét értesítést kap a korlátozásról – díjmentesen. A 46. napon érkező fizetési felszólítás díja szintén 750 Ft.
A díj mértéke üzleti előfizetők esetében 825 Ft. A vonatkozó feltételek a Lakossági és Üzleti ÁSZF-ekben és a honlapon a „Gyakori Kérdések” között kerülnek rögzítésre.
A szolgáltató a díjat méltányosságból jóváírja a következő havi számlában, ha a késedelembe esett előfizető hitelt érdemlően valószínűsíti, hogy a határidőt önhibáján kívül mulasztotta el.
Igen, hiszen írva vagyon:
1#
"„Gyakori Kérdések” között kerülnek rögzítésre."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!