Mi a teendő ha a szerződő nem stimmel a két oldalt, de én számhordozást szeretnék kezdeményezni?
Yetteltől szeretnék áttérni Telekom-ra számhordozással, viszont mindkét szolgáltatónál eltér a szerződő.
Először a telekomnál próbálkoztam, de ők elküldtek, hogy módosítsak szerződést a Yettelnél, vagy a szerződő kezdeményezzen hordozást.
Ezután próbálkoztam a Yettelnél, számhordozást a Telekom irányába, de ők elküldtek, hogy ezt a telekomnak kell megoldania.
Nem igazán értem, hogy akkor most hogyan tovább.
Mindenképpen szerződést kellene módosítanom az egyik oldalt, hogy egyezzen a szerződő?
Ebben semmi érthetetlen nincs.
1. Ott kell kezdeményezned a számhordozást ahova hordozni akarod: a telekomnál
2. Csak az kezdeményezheti akinek a nevén van az előfizetés.
Vagyis vagy átírjátok a yettenél, vagy átviszi az akinek a nevén van és a telekomnál írjátok át. Más megoldás nincs.
"viszont mindkét szolgáltatónál eltér a szerződő."
Ki az előfizető, ki a számlafizető? Ha külön személy, és te csak a számlafizető vagy, akkor valóban nem vagy jogosult rendelkezni.
Vagy az előfizető intézze, vagy át kell iratni a nevedre.
Ha esetleg flottás vagy, előbb ki kell lépni a flottából.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!