Figyelem! A kiválasztott termék jelenleg nem elérhető számodra!-?
Figyelt kérdés
Folyamatosan ezt dobálja fel mikor rendelni szeretnék egy részlet fiztésre készüléket a Yettel-nél és hiába voltam bent egy üzletbe ott csak annyit mondtak hogy otthon rendeljem meg majd
szóval az lenne a kérdésem hogy bárki találkozott már ezzel ?és ha igen mit kell ilyenkor tenni?
márc. 30. 14:40
11/11 anonim válasza:
Az üzlet és a webshop rész ellenérdekelt. Az üzletben azt mond, amit akar, nincs kontroll és még a nevét sem tudod, akivel beszéltél. Telefonon intézkedj, vagy keress egy mobilos üzletkötőt. Annak a nevét tudod, látod, hogy hol a sëggë, ha szét kell rūgni. Ezért veszek mindent üzletkötőn keresztül. Mindig jó, ha van egy jó barát a szolgáltatón belül. Esetedben az üzlet lerázott, a weben meg az a konstelláció nem érhető el.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!