30-as szám: "A szolgáltatás nincs aktiválva a hálózaton." Mi az oka és hogy lehet elhárítani ezt a hibát?
Figyelt kérdés
Új SIM-kártya.jan. 25. 14:17
2/11 anonim válasza:
Ha telekomos, akkor a 1414-et felhívod és elmondják mi a teendőd.
3/11 Morzsi007 válasza:
Nekem volt, hogy hibás volt az új SIM kártya. Egyik Telekom boltba kicserélték egy másikra.
5/11 A kérdező kommentje:
Aktiválva van a kártya, netezni tudok róla.
Apukámé a kártya, de engedélyével használom...nem tudom, hogy az ő adatait nem kérnék-e...
Hmmm, ez érdekes 3-as.
jan. 25. 15:39
6/11 anonim válasza:
Akkor csak adatkártya, nincs rajta hanghívás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!