IPhone, nincs szolgáltatás, mit tegyek?
Sziasztok, Tegnap reggel arra keltem nincs szolgáltatás. (A telefont nem frissítettem 17.2 óta)
Eddig digi-fizikai és egy yettel-eSim volt benne, és mukodott kb. 1,5 éve ilyen formában.
Voltam bent yettelnél, nincs letiltva semmi. Adtak új esimet is az se használt. Adtak ma fizikai simet az sem jó.
Azt mondták frissítsem a szoftvert, ez megtörtént tegnap este, 17.2 és 17.3 is, de nem állt helyre.
Kipróbáltam egy vodafonos simet, az sem jó. Egy másik yettel eset. Az sem jó.
Az enyém át tettem másik telefonba (samsung), úgy jó.
Mi történet? Mit csináljak??
Volt már hálózat visszaállítás alapokra, volt 50x újraindítás stb.
Köszönöm szépen!
hálózati beállításokat visszaállíthatod, vagy a teljes készüléket
a szokásos próbálta kikapcsolni bekapcsolni
nem kell egyből szervíz, az a legutolsó mentsvár
Kérdésben leírta hogy azokat is próbálta.
Másik SIM-mel is próbálta, nem ment. ESIM se ment.
Mégis mi egyebet javasolhattunk neki ezekután mint a szervizt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!