Kb 1hete függetlenítettem az iphone11-es készülékem a yettelnél, viszont amint belerakok egy simet azt írja, hogy nincs szolgáltatás. Mi lehet a gond?
Nézd meg a telefonon a Beállítások -› Általános -› Info lapon, hogy mit ír. Kicsit lejjebb görgetve ott lesz, hogy szolgáltatói zár. Itt nézd meg mit ír, ez a lényeg, nem az amit innen-onnan lekérdezgetsz.
Ha visszajött a yetteltől az értesítés, hogy független, akkor be kell tenni egy nem yetteles sim kártyát és ki fogja írni, hogy újra kell aktiválni a készüléket és utána működni fog.
Vagy pedig vissza kell állítani számítógép, iTunes segítségével gyári állapotba és ennek során aktiválódik újra már függetlenként a telefon.
iPhoneoknál a függetlenítés úgy működik, hogy a szolgáltató jelzi az Apple felé, hogy az XY készüléket állítság függetlenre. Ekkor az Apple kikapcsolja a korlátozást és amikor újra aktiválod a telefont az az Apple szervereire bejelentkezve már azt fogja látni magáról, hogy ő már független, így el fogja fogadni a többi kártyát is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!