Kivel kellene felvennem a kapcsolatot?
Nem olyan rég volt egy SPAR-os akció, melynek keretében lehetett venni x db pontért JBL vezeték nélküli fülhallgatót. Megvettük, viszont kb 3 hónap után nem akar rendesen tölteni, pár perc után jelzi, hogy feltöltött (korábban ez egy óra volt kb), utána alig pár perc alatt leesik a töltöttség. Most jöttem el az üzletből, ahol vettük, vittem készüléket, dobozt, blokkot. A kishölgy közölte, hogy ők tőlük ez már kiment az akció végével, a központtal kellene felvenni a kapcsolatot. De azt viszont nem árulta el, melyik központtal. SPAR? JBL? JBL-nek nem is találtam magyar oldalt.
Valaki járt hasonlóan az akció keretében vásárolt eszközzel? Hogy tudtátok érvényesíteni a garanciát?
Mivel a SPAR-ban vetted, ezért a SPAR-t - mint forgalmazót - ha 10000 Ft érték feletti termékről van szó, kötelezi a minimum egy éves jótállás (és párhuzamosan 2 év szavatosság).
Erről az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet:
és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény:
XXIV. fejezete (Hibás teljesítés) értekezik.
Szóval vedd fel a kapcsolatot a SPAR-ral:
"Vevőszolgálat
+36 20 823 7727
vevoszolgalat@spar.hu"
De az alábbi:
kiírásban is hasonlóakat írnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!