Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit tehetek, ha a telefonszáml...

Mit tehetek, ha a telefonszámlám irreálisan magas?

Figyelt kérdés
T-mobil előfizető vagyok, az utolsó számlán olyan tételek szerepelnek, amik biztosan nem hívtam. Nem emelt díjas szolgáltatásról van szó, csak simáról. Élhetek panasszal? Foglalkoznak vele? Számít valamit, ha a híváslistámon nem szerepelnek ilyen tételek? Ha kérek egy utológos számlarészletezést (ami már magában 800 ft + áfa) ér valamit?
2010. okt. 18. 09:04
 1/3 anonim ***** válasza:

igazából semmit.. kérheted a tételes számlarészletezést, legfeljebb kiderül, hogy anyud-apud-húgod, akárki sunyiban használta a telfont...

Vagy az, hogy számláztak egy rakat szolgáltatást, amit nem rendeltél meg, de ezt nem tudod bizonyítani (legfeljebb ezúttal lemondani - és ezután tudsz rá hagyatkozni).

Hogy kivel mit telefonáltál, azt nem fogják neked elhinni, független a híváslistától. Ettől függetlenül élnék panasszal, és kérném a részletes listát, hogy legalább annyit lássanak, nyitva tartod a szemed, és ha megtalálod a kiskaput, keményen beütsz... Talán akkor nem mernek olyan sűrűn szórakozni...

2010. okt. 18. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:

Szia!

Nálam tök ugyanez volt, csak vodafone-nál. 2700as havidíjú szolgáltatást kötöttem, erre már az első számlánál gyanús volt, hogy a havidíj 3500... Akkor mindig kaptam smst, hogy mennyit kell fizetni a 2700(?)-on felül, ami mindig maximum 50 Ft vagy 200 Ft volt. Erre a számlán kijön a havidíjon felül 5 ezer ft pluszban kb. Be is mentem, erre közli, hogy biztos telefonáltam még rá annyit, hiába mutogattam a kb 18 órája kapott smst hogy csak 48 ft +om volt és nem telefonáltam azóta. 100 percet ingyenesen lehetett telefonálni + a havidíjat is teljesen és mindig figyeltem rájuk és mégis kegyetlen sokat számláztak ki. Szerencse, hogy nem volt hűségnyilatkozat, mert 2 hónap után le is mondtam ÉS!! visszatérítették a az összes pénzt, mivel elismerték, hogy Ők! hibáztak a havidíjtöbblettel és a + hívásokért is. Bezzeg ilyenkor már nem volt kedves a hülye ügyintéző, csak az a jó, ha kötjük a szolgáltatást.

Szóval nálam sikerült visszakérni, de azt is csak azért mert valamilyen csoda folytán elismerték a hibájukat, amit nem hittem volna. Gondolom neked szükséged lenne az előfizetésre, hogyha már az lett, ezért nem mondanád le, de ha ez továbbra is fennáll nálad, akkor nem maradhat így. :S Figyelj nagyon a hívásaidra és ne hagyd rá a szolgáltatónál a reklamációt, mert tuti, hogy ott verik át az embert ahol tudják. Panasszal pedig élhetsz bármikor, jogod van hozzá, hogyha nem azt kapod amiért fizetsz és foglalkozniuk kellene vele.

2010. okt. 18. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Bemegyek, vitatkozok egy sort, vesztenivalóm nincs vele :)
2010. okt. 18. 15:14

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!