Kaptam mag egy olyan sms-est a telenortól hogy ügyfélszámán magas forgalmat észleltünk, kimenő hívásait 24 órán belül felfüggesztjük. Mit tegyek?
felhívott egy ügyintéző, hogy 45ezer forintos számlát csináltam internettel miközben nem is használtam mert kikapcsoltam, letiltottam... és azt mondta hogy van egy olyan lehetőség h választok egy olyan csomagot ami havi 500ft és 100mb adatforgalmat kapaok és a mostani 45ezerft-os tartozást felszámolják...
és azt mondta ha bemegyek a djuice-hoz intézkedni akkor ők meg a tartozást fogják kérni hogy azonnal fizessem ki...
Most mit csináljak, hiszen tényleg nem csináltam semmit és mégis kreált magának egy jó nagy summás számlát :/
Kérlek segítsetek
persze az a havi 500ft nem cinkes csak az hogy hiába nem csináltam semmit, mert letiltottam a mobilnetet és mégis lett egy szép kis számla.. hűségnyilatkozat itt nincs azt mondta 1 hónap után is visszamondhatom....
csak ez akkora szemétség hogy tényleg ahogy az első kommentelő is mondta ott húzzák le az embert ahol csak tudják... csak azt nem értem hogy másnak akinek volt ilyen problémája megoldották és elnézést kértek... akkor nem értem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!