A yettel(telenor)minek küldözget beállításokat hogy mentsem el? Ez valami kamu a telefonra? Lentebb a duma
Egyik uzenet:
"Kedves Ügyfelünk! Kérjük, mentse el a hamarosan megérkezö készülék-beàllìtàsokat, hogy MMS-t küldhessen és internetezhessen. Yettel"
Másik:
"Kedves Ügyfelünk! Hibàs csatlakozàsi kìsérletet érzékeltünk készülékéröl, ezért elküldjük a helyes beàllìtàsokat készülékére. Yettel (Infò: 1220)"
Több éves a telom meg a kártyám is.
pedig oda írták:
"Hibàs csatlakozàsi kìsérletet érzékeltünk készülékéröl"
és itt érdeklődhetsz:
"Infò: 1220"
Ezen az oldalon beszélnek róla. Illetve semmit nem beszélnek.mi ez, csak mindenki beküldi miket kap
A linken szereplő szám:
06209000749
Legalitását igazolni tudom, onnan szoktak küldeni ilyen üzenet, amikor például észleli a rendszerük, hogy a kártya át lett téve egy másik telefonra, vagy ugyanazon telefon másik foglalatába.
Hogy te miért csatlakozol hibásan, azt viszont most nem tudom megválaszolni.
"Hogy te miért csatlakozol hibásan, azt viszont most nem tudom megválaszolni."
Ezért érdemes az ügyfélszolgálatot megkérdezni.
Valamiért úgy érzékeli a rendszerük, hogy hibás APN beállítások vannak a telefonodon.
Ilyenkor küldenek egy konfigurációs fájlt. Azt nyugodtan telepítheted, automatikusan beállítja a megfelelő APN-t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!