Vásároltam részletre egy Iphone 13-at a Telekomtól, biztosìtást nem kértem, de látom, hogy az ügyintéző beállította, érdemes lemondanom ha eddig sosem történt semmi a telefonjaimmal?
Érdemes lemondanod!
Nekem a telekom ügyintéző mondta, hogy ne kössünk amikor nemrég apámnak vettük a telefont.
Elmondta, hogy a gyerekének a telefonjára volt biztosítás, betört a kijelzője és a javításhoz még önrészt is kellett fizetnie, nem volt elég hogy 2 évig fizette a biztosítást.
Számlj utána: 2 év alatt közel 120ezer forintot kifizetsz úgy, hogy nagy valószínséggel nem lesz semmi baja a telefonodnak. Ennyiért már zsebből ki lehet fizetni egy kijelzőcserét ha mégis betörik. Ha nem töröd össze, akkor meg megmarad a pénzed.
Ráadásul még az akadékoskodás is megy, hogy erre-arra-amarra nem vonatkozik a biztosítás, úgyhogy mégiscsak fizetned kell a javításért.
Ki van ez találva! Te mint kisember, utolsó senki előfizető biztosan nem jársz jól! Lehúznak rólad még havi 5000-et a semmire.
Soha nem tört össze egy sem, tokban vannak és üvegfólia is van rajta.
Lehet hülyén hangzik, de még koszos kézzel sem fogom meg a telefonjaimat annyira vigyázok rájuk.
"biztosìtást nem kértem, de látom, hogy az ügyintéző beállította"
kérd vissza az eddig befizetett összeget, ha nem kérted ...
Ez nem kérés kérdése.
Amikor vásárolsz egy telefont, ahhoz automatikusan jár 1 hónap díjmentes biztosítás.
Ez 1 hónap után fizetőssé válik, ugyanakkor bármikor díjmentesen lemondható. Ezt van, hogy elmondja az ügyintéző kolléga, de ha nem is, a szerződésben benne van.
Na már most.. mivel a szerződésben benne van, így nem jogos bármit is visszakövetelni, mert egyedül a te hibád, hogy annyira nem veszed a fáradtságot, hogy megnézd, hogy egyáltalán mire szerződtél.
Én pont tegnap vásároltam telefont, nekem elmondták személyesen.. a tapasztalatom és az ügyintéző által elmondottak is azt javasoljàk nekem, hogy megéri fizetni.
Hiába, hogy önrészt kell fizetni bizonyos esetben, ennek a mértéke viszonylag alacsony a készülök árához képest, főleg, ha új készülékről van szó.
Egy ismerősöm telefonja is pont 2-3 hete ment tönkre, 2 évig fizetett 3300Ft biztosítást (79.200) + 25.000Ft önrész, és mivel a telefon nem volt javítható, egy teljesen új készüléket kapott, aminek jelen pillanatban 250.000Ft a piaci a ára.
A teljes ügyintézés egyébként 2 hetet vett igénybe, ennyi volt mire bekerült a szervizbe, átvizsgálták, és készhez vette az új készüléket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!