Az Apple támogatásnak van e-mail címe, vagy lehet nekik valahogy e-mailt írni? Telefonon beszéltem velük már, de pár képet szeretnék küldeni nekik, illetve screenshotot a hibáról. Elsősorban magyar, mert magyar ügyintézővel beszéltem,angol is jó
Elvileg (azt hiszem) a beszélgetés alatt is valahogy lehet velük képernyő-megosztást csinálni, mintha rémlene hogy egyszer valaki írt ilyet.
Szerintem próbálkozz a "support (kukacjel) utána pedig apple.com-ot írva e-mail címmel. :) Létezik -e nem tudom és hogy kihez kerül a levél azt se tudom.
Telefonbeszélgetés alkalmával megkérdezheted, hátha van a magyar központnak e-mail címe.
Azért nem kérdeztem meg, mert küldött, egy általános tájékoztatót e-mailben, hogy hátha abba találunk megoldást. AppleSupport@email.apple.com -ról, és mikor válaszoltam jött egy noreply-os válasz e-mail, hogy nem nézik azt az e-mail címet, én pedig azt hittem, hogy központi e-mail cím.
A készülékkel kapcsolatos hiba kicsit komplex:
A legutóbb, kb. 1 hónapja kerestem fel az Apple támogatást és több hivatalos márkaszervizt.
Sajnos a hotspot internetmegosztás az androidos multimédiámmal nem működik. Annyit írt, hogy kapcsolódás, mentve, de sosem csatlakozott fel.). Régebben működött, és több autónkban is ugyanilyen van. Most egyikben sem jó.
Csináltam rajta egy halózati visszaállítást, újraindítottam többször, de semmi sem történt. Majd elvittem az egyik hivatalos szakszervízbe, ahol semmit se tudtak vele kezedeni. Közben beszéltem az Apple támogatással is telefonon. Az hivatalos szervizben visszaállították teljesen alapállapotra, semmit nem emeltem vissza Cloudból, de így sem működött. Az üzletben annyit mondtak, hogy várjam a következő szoftver frissítést, a telefonos Apple támogatásos úriember pedig annyit, hogy egyes szolgáltatóknál van ez a probléma, (én Vodafone-os vagyok), viszont nem mondta ki, hogy melyiknél. Más Vodafone-os iphone-nal sem működött, sajnos más szolgáltatós Iphone-t eddig nem találtam. Androidos telefonnal Vodafone és Telekom hálózatfüggő telefonokkal egyaránt működik.
A mai napon lefrissítettem az IOS 15.4-re a telefont. (előtte ugye a 15.3.1. volt rajta)
4 féle bugra, hibára futott ki az elemzéseknél csatlakoztatásokkor.
Beállítások- adatvédelem- elemzése
De viszont már működik a tükrözés, ha ha megnyitom a multimédián az easy connectet, illetve telefonon is, ÉS a multimédia a lakásban található routeres wifire csatlakozik.
A telefon blutooth és usb kommunikációja működik a multimédiával
A telefont az hivatalos szakszervizben is végig futtatták teszteken, illetve a telefonos ügyintéző is.Nem találtak semmit,
Amit tapasztaltam:
- ha a wi-fit kikapcsolom és megnyitom a hotspotot, feltesz egy kérdést, hogy bekapcsolja-e a wi-fi-t vagy blutooth és usb-n keresztül menjen a hotspot. Csatlakoztattam a telefont blutooth-al és eredeti usb kábellel is, viszont a multimédia nem látta a wifi beállításoknál a telefont.
- ha a hotspotot és a wifit is bekapcsoltam, a multimédia megtalálta a wifinél a telefont (kapcsolódás, mentve, majd kis idő után kiírta, hogy sikertelen, próbálja újra- nem kapcsolódott)
- próbálkoztam a mobil adat lehetőségeknél az adatroaming bekapcsolásával (legyen vagy épp ne legyen adathasználat), ezzel semmit se befolyásolt.
- a beállításokból eltűnt a carplay menüpont
Ha az androidos telefonról osztottam meg a netet, automatikusan lekpcsolta a wifit és adathasználat által hotspottal osztotta meg a netet. (így az iphone-nál ez elég érthetetlen, hogy akkor mit kapcsoljak be és mit ne, hogy jó legyen)
Igazából nem tudom, hogy mi lehet a baj és, hogy mit lehet érdemes megpróbálni, hogy újra működjön, mint kb. októberig működött.
Telefonon beszéltem velük
és mit mondtak?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!