Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Tavaly kötöttem egy 2 éves...

Tavaly kötöttem egy 2 éves hűségszerződést a Telekomnál,egy mobilszolgáltatásra, most megemelték kb 14%-al az előfizetésem díját.Elállhatok ezmiatt a szerződéstől?

Figyelt kérdés
Igaz telefonnal együtt vettem a szerződést de nem nagy értékű a telefon,ezt csak úgy kaptam,még havi törlesztést sem kell rá fizetnem. Visszaadnám a telefont és fizetek amortizációt ha kell,de én eddíg úgy tudtam,hogyha kötünk egy határozott idejü szerződést,akkor csak akkor térhetnek el,ha azt törvényben szabályozzák,mint ahogy ezt meg is tették, hogy elvették a közösségi oldalak és bizonyos csatornákon a korlátlan filmnézést,de hogy ezzel párhuzamosan emeljenek is,az nekem abszurd. Természetesen felvettem már velükl is a kapcsolatot,ott az ügyintéző nem talált semmit az ÁSZF-ben erről,de majd kapok hívatalos véleményt 30 napon belül,a Békéltető testületnek meg most fogalmazom az e-mailt,csak kíváncsi voltam, hogy ez csak engem zavar, vagy mást is?

2023. márc. 25. 16:30
1 2 3 4
 11/31 A kérdező kommentje:
Tavaly májusi a szerződéskötés
2023. márc. 25. 18:56
 12/31 A kérdező kommentje:
4-es. Értem, csak nem emlékszem rá,hogy kaptam-e ÁSZF módosításról értesítést. Azért mert valaki kérdezni mer valamit,azért még nem kell szerencsétlennek titulálni. Stilus maga az ember. Nem az ezer Forint ami fáj,hanem az, hogy tényleg hülyének akarja mindenki nézni már az embereket ebben az országban. De aki úgy gondolja,hogy mindenhez jópofát kell vágni,az meg is érdemli.
2023. márc. 25. 19:04
 13/31 anonim ***** válasza:
57%

"nem emlékszem rá,hogy kaptam-e ÁSZF módosításról értesítést." - a szenilitás, és a demencia nem a szolgáltató hibája. Ne aggódj, ők archiválták, hogy megkaptad.



"hülyének akarja mindenki nézni már az embereket ebben az országban" - Kaptál tájékoztatást. Lesz*rtad. Most itt hőbörögsz. Na, ki a hülye?


"De aki úgy gondolja,hogy mindenhez jópofát kell vágni, az meg is érdemli." - Egyáltalán nem kell mindenhez jópofát vágni. Olvastad volna el akkor. Mondtad volna fel a szerződést akkor. Akkor kell jópofát vágni, amikor több, mint fél évvel később jössz rá, hogy benézted. Úgyhogy Te érdemled meg a saját szenvedésed.


"Stilus maga az ember." - Tudod, ebben az is benne van, hogy az ember méltósággal viseli és belátja, hogy tévedett. Nem modoroskodik, nem másban keresi a hibát. Nem hőborög. Egyébként a stílus az hosszú í. A helyesírás is a stílus része.

2023. márc. 25. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/31 anonim ***** válasza:

8#-ast olvastad?

ezeket az üzeneteteket én is rögtön törlöm

2023. márc. 25. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/31 anonim ***** válasza:
72%

" hogy elvették a közösségi oldalak és bizonyos csatornákon a korlátlan filmnézést,de hogy ezzel párhuzamosan emeljenek is,az nekem abszurd."

Az, hogy ingyen neteztél, jogszerűtlen volt, tehát nem kapod ami nem jár.

A díjemelés meg törvényes. Nem tudom hol élsz, de tavaly május óta nálatok nem lett drágább a kenyér? Nem a tejet mondom, mert az ársapkás.

[link]

Elfogadtad a feltételeket, nincs miért ugrálni.

2023. márc. 25. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/31 A kérdező kommentje:

13-as , ha valaki elgépel egy szót,mert esetleg nem veszi észre,hogy a telefonja átírta,vagy véletlen kétszer nyomott le valamit és utólag nem olvassa át és elküldi, akkor neked jogod van sértegetni? GRATULÁLOK


Én úgy gondolom, hogy azért érthetően írtam és meg is értette mindenki aki olvasta és válaszolt. Amikor elfogynak az érveid, köss bele a helyesírásba, ismerem én is ezt a közösségi médiás szlogent.


De hogy válaszoljak rá,nem azt írtam hogy nem kaptam e-mailt,hanem hogy nem emlékszem rá, nyílván ha kaptam és töröltem az én hibám. Mikor küldte a szolgáltató és nem reagáltam rá,az is az én hibám,bár ha felhívták volna a figyelmemet hogy mi változott benne,biztosan reagáltam volna. Nekem azért volt furcsa a dolog,mert 18 évig vodafone-os ügyfél voltam és sohasem történt velem ilyen. Sőt a 15-ős válaszára azt válaszolom,hogy a vodafone-osoktól ugyanúgy elvették ezt a social pass csomagot,de ők kaptak cserébe 1 Gb + adatforgalmat. Sajnálom,ha a bánatom nem jött át. Én ha aláírok egy kétéves szerződést,akkor tartom magam ahhoz,ami le van benne írva. Nyílván jött egy infláció emelni kellett nekik,de az ÁSZF-be utólag így beleírni (szerződéskötés után),hát igen,lehet hogy reagálnom kellett volna rá akkor és mindenki másnak is,akit akkor ez így érintett. De viszont hasznos volt mégis ez az egész,mert rájöttem valamire. A telekom oldalán visszanéztem a módosításokat és minden hónapban történik valami müdosítás. Szerintetek ez így normális? [link]

2023. márc. 26. 08:52
 17/31 anonim ***** válasza:

Igen, havonta küldenek a módosításról értesítést, nem e-mailt, hanem SMS-t.


Ezt természetesen rögtön törlöm én is.

De küldik.


Az emelést gondolom megérted, a Telekomnál dolgozók bérét is meg kell emelni,

ha ott dolgoznál tiltakoznál, hogy az ügyfelek díjait ne emeljék , nem kérünk béremelést ??

2023. márc. 26. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/31 anonim ***** válasza:
59%

"A telekom oldalán visszanéztem a módosításokat és minden hónapban történik valami müdosítás. Szerintetek ez így normális?"

Szerintem normális hogy visszanézted. Az is hogy elfogadtad. Ha nem tetszett volna, már rég elálltál volna. De kitartó vagy. Hajrá.

2023. márc. 26. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/31 A kérdező kommentje:
17-es, Azért én egy tarifaemelésnél kettéválasztanám azokat az ügyfeleket akiknek nincsen hűségszerződésük. Nekem a vezetékes otthoni szolgátatásokra már régen lejárt és azok is emelkedtek,a tv is és a net is,de arra egy szavam nincsen,mert bármikor felmondhatom,ha nem tetszik,de egy két éves hűséggel én is kötelezettséget vállaltam és ők is. Változott a világ, ők egyoldalúan elálltak. Figyelmetlen voltam, mert felmondhattam volna,de ha kaptam is sms-t nem törődtem vele,mert hónapok múlva lett meg az eredménye, hogy pont az egyik sms-ben feljogosították magukat arra, hogy ezentúl bármikor emelhetnek. Csak ha ne adj isten,nekem áll be egy változás az életemben,akkor én is módosíthatok egyoldalúan? Hiszen még szüneteltetni sem szüneteltethetem a szolgáltatást. Nem azon a havi 1000Ft plusszon nyavalygok,hanem ez egy lehetőség így,hogy most már bármikor változtathatnak,mert ezt már belecsempészték az ÁSZF-be. Láton,nem értitek mi az igazi bajom. Nem az emeléssel van bajom,hanem az ÁSZF módosítással. Hogy ezt csak így megtehetik egyoldalúan. 14 hónapot kibírok aztán szolgáltatóváltás lesz, de nem írok többet alá az is fix
2023. márc. 26. 11:04
 20/31 anonim ***** válasza:

"de nem írok többet alá az is fix"

Hurrá!

2023. márc. 26. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!