Tavaly kötöttem egy 2 éves hűségszerződést a Telekomnál,egy mobilszolgáltatásra, most megemelték kb 14%-al az előfizetésem díját.Elállhatok ezmiatt a szerződéstől?
"nem emlékszem rá,hogy kaptam-e ÁSZF módosításról értesítést." - a szenilitás, és a demencia nem a szolgáltató hibája. Ne aggódj, ők archiválták, hogy megkaptad.
"hülyének akarja mindenki nézni már az embereket ebben az országban" - Kaptál tájékoztatást. Lesz*rtad. Most itt hőbörögsz. Na, ki a hülye?
"De aki úgy gondolja,hogy mindenhez jópofát kell vágni, az meg is érdemli." - Egyáltalán nem kell mindenhez jópofát vágni. Olvastad volna el akkor. Mondtad volna fel a szerződést akkor. Akkor kell jópofát vágni, amikor több, mint fél évvel később jössz rá, hogy benézted. Úgyhogy Te érdemled meg a saját szenvedésed.
"Stilus maga az ember." - Tudod, ebben az is benne van, hogy az ember méltósággal viseli és belátja, hogy tévedett. Nem modoroskodik, nem másban keresi a hibát. Nem hőborög. Egyébként a stílus az hosszú í. A helyesírás is a stílus része.
8#-ast olvastad?
ezeket az üzeneteteket én is rögtön törlöm
" hogy elvették a közösségi oldalak és bizonyos csatornákon a korlátlan filmnézést,de hogy ezzel párhuzamosan emeljenek is,az nekem abszurd."
Az, hogy ingyen neteztél, jogszerűtlen volt, tehát nem kapod ami nem jár.
A díjemelés meg törvényes. Nem tudom hol élsz, de tavaly május óta nálatok nem lett drágább a kenyér? Nem a tejet mondom, mert az ársapkás.
Elfogadtad a feltételeket, nincs miért ugrálni.
13-as , ha valaki elgépel egy szót,mert esetleg nem veszi észre,hogy a telefonja átírta,vagy véletlen kétszer nyomott le valamit és utólag nem olvassa át és elküldi, akkor neked jogod van sértegetni? GRATULÁLOK
Én úgy gondolom, hogy azért érthetően írtam és meg is értette mindenki aki olvasta és válaszolt. Amikor elfogynak az érveid, köss bele a helyesírásba, ismerem én is ezt a közösségi médiás szlogent.
De hogy válaszoljak rá,nem azt írtam hogy nem kaptam e-mailt,hanem hogy nem emlékszem rá, nyílván ha kaptam és töröltem az én hibám. Mikor küldte a szolgáltató és nem reagáltam rá,az is az én hibám,bár ha felhívták volna a figyelmemet hogy mi változott benne,biztosan reagáltam volna. Nekem azért volt furcsa a dolog,mert 18 évig vodafone-os ügyfél voltam és sohasem történt velem ilyen. Sőt a 15-ős válaszára azt válaszolom,hogy a vodafone-osoktól ugyanúgy elvették ezt a social pass csomagot,de ők kaptak cserébe 1 Gb + adatforgalmat. Sajnálom,ha a bánatom nem jött át. Én ha aláírok egy kétéves szerződést,akkor tartom magam ahhoz,ami le van benne írva. Nyílván jött egy infláció emelni kellett nekik,de az ÁSZF-be utólag így beleírni (szerződéskötés után),hát igen,lehet hogy reagálnom kellett volna rá akkor és mindenki másnak is,akit akkor ez így érintett. De viszont hasznos volt mégis ez az egész,mert rájöttem valamire. A telekom oldalán visszanéztem a módosításokat és minden hónapban történik valami müdosítás. Szerintetek ez így normális? [link]
Igen, havonta küldenek a módosításról értesítést, nem e-mailt, hanem SMS-t.
Ezt természetesen rögtön törlöm én is.
De küldik.
Az emelést gondolom megérted, a Telekomnál dolgozók bérét is meg kell emelni,
ha ott dolgoznál tiltakoznál, hogy az ügyfelek díjait ne emeljék , nem kérünk béremelést ??
"A telekom oldalán visszanéztem a módosításokat és minden hónapban történik valami müdosítás. Szerintetek ez így normális?"
Szerintem normális hogy visszanézted. Az is hogy elfogadtad. Ha nem tetszett volna, már rég elálltál volna. De kitartó vagy. Hajrá.
"de nem írok többet alá az is fix"
Hurrá!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!