Vodafone letilthatja a készüléket is?
"aztán egyösszegben kell kifizetni. Hát basszák meg!"
pedig csak félév telt el?
igazad van
Nem értem a kérdezőt.
Csodálkozik hogy egy tartozást behajtanak?
Csodálkozik hogy nem várnak vele még egy évet?
Csodálkozik hogy a kintlévőség egy gazdasági társaságnak veszteség?
Csodálkozik, hogy a behajtást eladják másik cégnek, hogy ezzel ne kelljen külön apparátust fenntartani, és onnantől már hiába is akarná befizetni, az már nem az ő dolguk?
Egy ügyfél szerződésében ezek mind tételesen le vannak írva, amit a szerződéskötéskor az ügyfél az aláírásával elfogad. Tehát ehhez képest minek kellene másképpen történnie?
Az ügyfelet, nem egyik napról a másikra sújtották a szankciók, kapta a fizetési felszólítást, volt haladék, stb. Az ügyfél kérhet, és rendszerint kap részletfizetési lehetőséget, és akár halasztást is. Nem kért én úgy gondolom. Honnan szívja ki a szolgáltató, hogy mi a f@sz van? Menjenek el hozzá családlátogatásra? Simogassák meg a buksiját?
Fordított esetben, ha neked nem fizetnének egy fél évig, te belenyugodnál?
"Hiába megy be egy üzletbe azt mondják nem tudnak mit csinálni, központot kell hívni, akik meg baszik felvenni uyge..."
Hihetetlennek hangzik, de legális módja az ügyfélkapcsolatnak az email, és a levél küldése is. Személyes tapasztalat alapján mondom, hogy számos esetben egy időbe elküldött email segít elkerülni a nagyobb problémákat. Még akkor is, ha nem válaszolnak rá 2 hónapon át. De lehet rá hivatkozni, hogy igenis, el lett küldve időben az email, vagy levél. Nekem pl. egy másfél milliós összeg múlott azon egy biztosítónál, hogy kifizetik vagy sem. Kaptam egy értesítést az egyik ügyben, hogy a kárügyben igényelt összeg kifizetését megtagadják, és érdekmúlásra hivatkozva lezárják a kárügyet. 1 db levelet küldtem a cég vezetőségének címezve hétfőn reggel, kedden délután a pénz a számlámon volt egy bocsánatkérő levél kíséretében valamilyen vezető nevében.
A mobikelőfizetésemmel kapcsolatos ügyintésés során is volt egyszer problémám, egy email a cégnek, pár nap múlva sajnálatukat fejezték ki a történtekért, és vagy 4 hónapig ingyen volt utána az előfizetésem.
"A sim kártya már ki lett kapcsolva"
ez is csak mostanában történt, vagy féléve?
"4-es nem engették tegnap... Már késő elkezdik..."
sajnoálom... :(
"mondták van ideje elkezdeni a részletfizetést"
Mondták itt az ideje elkezdeni a részletfizetést ?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!