Mit kell tennem,hogy az új telefonon is működjön a viber?
Figyelt kérdés
volt adatátvitel/samsung/rákérdezett a telefonszámra,de csak szürkén írta ki,így nem kattintható és nem jön sms-ben az azonosító kód.2022. dec. 31. 04:56
1/3 A kérdező kommentje:
esetleg működhet úgy,ha letörlöm mindkét telefonról és csak az újra telepítem vissza?
2022. dec. 31. 08:15
2/3 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Esetleg megpróbálhatod. SMS-es azonosításon kívül ha van más lehetőség próbáld ki azt. A SIM kártyát is behelyzeted az új készülékbe?
Biztos nem érkezett meg az SMS? Megnézted az alapértelmezett sms alkalmazásba, hogy biztos nem kaptál?
Ha új számod lenne akkor azért nem, mert a régire küldi.
3/3 A kérdező kommentje:
sztem pont az a probléma,hogy régi maradt a számom
2022. dec. 31. 11:59
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!