Miért nem tudok hívni és engem miért nem tudnak hívni?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Feltöltő kártyás voltam, nem rég váltottam előfizetésre. Új SIM került a telefonomba és azóta nem tudok hívni és engem sem lehet elérni. Jeleztem a szolgáltatómnak és kaptam új kártyát, de azzal is ugyan ez a helyzet. Annyi az érdekes hogy a mobilnetem tökéletesen működik, ami ugye ha rossz a kártya vagy a telefonom, akkor nem menne.
(Iphone)
Híváskor mi történik, vagy ha téged próbálnak hívni? Esetleg a készülék a hálózatot nem éri el?
Más készülékbe át tudod tenni a kártyát és azzal próbálni?
Én inkább arra tippelnék, hogy a telefonod adta be a kulcsot, mivel az exem is pont ugyanígy járt a telefonjával, hogy tabletesedett, igaz az övé P8-as Huawei volt, viszont azoknál nem egyedi eset, és kártyacsere sem volt.
Lehet a SIM túvel sikerült valamit legyaláznod.
iPhoneonon a SIM tűvel csak akkor lehet problémát okozni ha a mikrofonba dugod a SIM tálca helyett.
Ez egészen bztosan szolgáltatói hiba: nem aktiválták a hangszolgáltatást, csak az adatot.
Próbáld ki másik telefonban is a kártyát, de biztos ott is ugyanúgy fog viselkedni. Bemész az ügyfélzolgálatra, és ráborítod az asztalt az ügyfelesre. Máshogy nem megy. Telekomnál nálam működött ez a módszer már párszor :D
Aha... hát az érdekes.
A telefon sem lehet rossz, mert akkor mobilnet sem lenne. Biztos, hogy amit mobilnetnek mondasz akkor nem wifin vagy?
Vagy még az lehet hogy az ottani hálózat nem alkalmas a párhuzamos üzemre. Tehát vagy telefonálsz, vagy mobilnet van. Kapocsold ki a mobiladatot az iPhoneon Baállítások -› Mobilhálózat -›Mobil adatforgalom és úgy próbáld meg!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!