Megloptak? Elvitte a futár a telefonomat garanciára, másfél hónapja se híre se hamva
Figyelt kérdés
1 éve, 2021-ben rendeltem egy Xiaomi telefont egy megbízható Webáruházból (vagy legalábbis azt hittem akkor még hogy az) és most 2 hónapja megadta magát az ujjlenyomat olvasó, mondom garancia, 1 hónap alatt max megjavítják. Vitte is el a GLS futár 1.5 hónapja, azóta se telefonon se emailben nem reagálnak. A Weboldaluk teljesen üres, semmilyen készüléket nem árulnak már. A említett Webshop: [link]
Több kommentet is olvastam a közelmúltból az oldallal kapcsolatban és ők is írták hogy kb. 2022 Febr. óta teljesen elérhetetlenek, és volt olyan is akinek meg se jött a telefon.
Ilyenkor mit lehet egyáltalán csinálni? Vagy teljesen menthetetlen az egész? 1 éves teljesen jó telefonom ment a kukába?
2022. márc. 16. 18:07
11/13 A kérdező kommentje:
Ok, megvan a címe, csak az a kérdés hogy még mindig ott van e a tulaj. Holnap megnézem
2022. márc. 17. 07:10
13/13 A kérdező kommentje:
Hát végül nem lett belőle semmi, utánna néztem egy picit a dolgoknak, az illető már 2014-ben is létrehozott egy Webshop-ot, amit dettó ugyanígy bezárt és lelépett sok ember telefonjával. Van egy Facebook csoport is Emiralshop károsultak néven, ott többen is feljelentették az illetőt, most elvileg folyamatban van az ügy( a fószer, kb 2022 Ferb. lépett le a szajréval) Nem tudom lesz e belőle valami, de kétlem, hogy látni fogom mégegyszer azt a telefont valaha.
2022. márc. 29. 14:25
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!