Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Megloptak? Elvitte a futár a...

Megloptak? Elvitte a futár a telefonomat garanciára, másfél hónapja se híre se hamva

Figyelt kérdés

1 éve, 2021-ben rendeltem egy Xiaomi telefont egy megbízható Webáruházból (vagy legalábbis azt hittem akkor még hogy az) és most 2 hónapja megadta magát az ujjlenyomat olvasó, mondom garancia, 1 hónap alatt max megjavítják. Vitte is el a GLS futár 1.5 hónapja, azóta se telefonon se emailben nem reagálnak. A Weboldaluk teljesen üres, semmilyen készüléket nem árulnak már. A említett Webshop: [link]


Több kommentet is olvastam a közelmúltból az oldallal kapcsolatban és ők is írták hogy kb. 2022 Febr. óta teljesen elérhetetlenek, és volt olyan is akinek meg se jött a telefon.


Ilyenkor mit lehet egyáltalán csinálni? Vagy teljesen menthetetlen az egész? 1 éves teljesen jó telefonom ment a kukába?



#lopás #garancia #a jó édes #$@$$ #emiralshop
2022. márc. 16. 18:07
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
69%

Na ezért nem szabad mindenféle szirszar webáruházból rendelni, azért mert 20 ezerrel olcsóbb. 😃

Tanulópénz.

2022. márc. 16. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
17%
2021 januárjában lett alapítva a cég. Gratulálok, hogy ennyi eszed van, hogy ilyen helyről rendelsz.
2022. márc. 16. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
100%

Gondolom árukeresőről kiválasztottad a legolcsóbb céget és onnan vetted a telefont.

Ez nem csak telefonokra vonatkozik: ezek a cégek általában simlisek, és a legjobb esetben is szürkeimportból szerzik be az árut. Lehet tőlük vásárolni (szigúran utánvéttel!!!), de kalkuláld bele, hogy ha garanciális problémád lesz, akkor 90%-ban sz..rni fognak a fejedre.

Nézd meg mindig, hogy az ismert, nagy, régóta piacon lévő webáruházak (műszaki cikkenél: Extreme Digital, Ipon, Aqua, Konzolvilág stb.) mennyiért adják az adott terméket, az az irányadó ár. Ha a 2 hónapja alapított, Józsi és társa Kft. a normális helyen 150 ezerbe kerülő terméket 110-ért árulja, akkor ott bizony sejthető, hogy nem épp törvényesen működnek, akkor is ha kint van árukeresőn a megbízható bolt plecsni.

Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy feltétlenül egy bejáratott nagytól kell rendelni, egy kevésbé ismert webshop is működhet tisztességesen. Most pl megnéztem egy tipikusan ügyeskedő cég értékeléseit, a legrégebbi 10 hónapos. Ez a cég is max még pár hónapig fog élni.

2022. márc. 16. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

" 1 éves teljesen jó telefonom ment a kukába?"


hátha jó volt, kár volt elküldése a messzi távolba.

2022. márc. 16. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:

GLS-t hívtad?

lehet hogy már le se tudták adni a megszünt cégnek.

2022. márc. 16. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 6237 Kecel, Császártöltési utca 118
2022. márc. 17. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

Itt áll a szerződési feltételikben:



Törekedni kell a 15 napra


A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 5. §-a alapján a Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a Fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.


Ha kiderül, hogy nem javítható a termék


Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.


Ha negyedszer is elromlik a termék


Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – ha a Fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.


Ha nem sikerül 30 napon belül kijavítani


Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított 30. napig nem kerül sor, – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.

2022. márc. 17. 00:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
Az adatvédelmi oldaluk el sem érhető, kicsit sem gyanús :D
2022. márc. 17. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
ne várj tovább, irány Kecel.
2022. márc. 17. 02:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:

9-es

Az ok hogy Kecel, de azon belül hol?

2022. márc. 17. 07:03
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!