A Vodafone oldalára (online ügyintézés) hogyan lehet belépni? Ahogy régen lehetett, úgy nem enged belépni. Felajánlja, hogy készítsek új jelszót, de ha megadom az új jelszót, nem lép tovább. Mi a teendő?
Hívtam az ügyfélszolgálatot, de mivel nem volt kedvem 1,5 óráig várni az ügyintézőre, letettem.
Vagy most már hamarabb felveszik? Mit tapasztaltatok ezzel kapcsolatban?
Azóta sikerült beszélnem a Vodafone ügyfélszolgálatával telefonon.
Hátha érdekel másokat is, hogy milyen információkat kaptam - leírom.
Az ügyintéző hölgy elmondta, hogy annyira sokan jelezték az elmúlt időszakban, hogy nem működik a belépés, hogy most csinálnak egy javítást, ami a hölgy szerint kb még 3 napig fog tartani, de külön hangsúlyozta, hogy pontos időpontot erre nem tud mondani.
Tehát javítás alatt van az oldal (arra nem kérdeztem rá, hogy más funkciókat is érint-e ez a munkálat, ez a kérdés csak most jutott eszembe).
Egyenlegfeltöltést lehetett csinálni, ahhoz nem muszáj belépni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!