Miért ennyire pocsék a Vodafone boltban az ügyintézés?
Figyelt kérdés
Másfél órát vártunk a Duna Plázában, nagyi mobiljával volt gond. SIM kártya csere, ehhez kétszer kellett számot kérni. Az üzlet volt egy, aki tudta, mit kell tenni, a többi tanuló. Az üzlet átalakítása katasztrófa! Három ülőhely (mind foglalt), igazi iskolai ebédlő hangulat, ebédlőasztalokkal és bárszékekkel! KIZÁRÓLAG tiniknek való bolt, nyuggerek nem kellenek a Vodának?! Se kisgyerekesek, se mozgássérültek? Nem is fogunk hosszabítani egy ilyen "ügyfélbarát"-nk nem nevezhető ócska multinál!2014. szept. 3. 20:22
1/1 anonim válasza:
A camponábanévőben meg kb. fel voltak háborodva amikor apám lemondta az előfizetést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!