Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone lakossági online...

Vodafone lakossági online ügyintézés regisztrálása, hogyan?

Figyelt kérdés

Ma nyitottunk 2 új előfizetést a vodafone-nál, a kártyánk már aktív, telefonálni tudunk.

Szeretnék beregisztrálni az online ügyintézőbe, hogy lássam az adatforgalmamat stb, de sajnos nem engedi.

Kitöltöm helyesen az összes megadott mezőt, majd hibát ír ki mind két kártya esetében.

Nem tudjátok esetleg mi lehet a gond?


[link]



A művelet végrehajtása során hiba történt

A regisztrációhoz / új jelszó beállításához szükséges adataidat hibásan adtad meg. Kérjük ellenőrizd és próbáld meg újra!



2012. nov. 18. 21:40
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!