Miért képtelenség a Telekomtól a Telenorhoz számhordozás?
9-es: "Múlt héten egy ember vörös fejjel ordítva állította számhordozásnál, hogy márpedig ő a 1039 irsz. alatt lakik a 13.kerületi XY utcában, mert az okmányán ez szerepel. Igen ám, de a 1039 az a 3. kerület és ott a rendszer szerint nincsen XY utca, ráadásul a korábbi okmányán amit a másik szolgáltatónál mutatott fel szerződéskor, az irsz. 1139 volt""
Ezen jót nevettem, az az ügyfél egy barom volt, aki még azt se tudja, hogy Budapesten hogy épülnek fel az irányítószámok, hogy 1039 az 3. kerület, 1139 meg 13. Annak a baromnak úgy kell. Ám nálam nem ez a gond, hanem - mondok egy példát - 1052 vagy 1053, az még ugyanaz a kerület, vagy 1172 vagy 1173, tehát csak a végén a körzet más, de attól mgé a kerület stimmel és az utca ott van. Na egy ilyenen szívózik a Telekom, ahol 20 év alatt egyetlen ügyintézésnél (telefonvásárlás, csomagmódosítás, 2 hónapja új SIM kártya vásárlás és régi letiltása, új személyi igazolvány számának bejelentése) nem volt érdekes, hogy pl. 1092 vagy 1093, de most, hogy el akarok jönni, most már az. "Gugli" meg legördülő menü ide vagy oda, ez felettébb érdekes...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!