Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért képtelenség a Telekomtól...

Miért képtelenség a Telekomtól a Telenorhoz számhordozás?

Figyelt kérdés
Kedvezményes flottás csomag miatt áthordoznám a számomat a Telekomtól (ahol 20 éve vagyok előfizető) a Telenorhoz. Háromszori ügyintézésre sem sikerül. Mindkét helyen jók az adataim, de a Telekom nem "enged el", mert a lakcímkártyámon szereplő budapesti állandó lakcímem utolsó számjegye a google szerint 4, a lakcímkártya (okmányiroda) szerint pedig 7. Azt mondták a telekomosok, hogy mondjak hasból egy lev. címet, beírják, elengednek, de erre a Telenor nem hajlandó. Azt mondja a Telenor, a jelenlegi szolgáltatóm írja a lakcímkártyám szerint az irányítószámot, de erre pedig a Telekom nem hajlandó. Azt mondja a Telenoros csaj a plázában, hogy ez ma már a negyedik ilyen ügyfele, aki irányítószám miatt nem tud eljönni a Telekomtól. Azt mondja a Telekom, csináltassak új lakcímkártyát. Erre meg én nem vagyok hajlandó. Az okmányirodában kapnék egy ugyanolyat, mint a jelenlegi. Íródik már a panaszlevél mindkét mobilcéghez és a hatósághoz, mert kezdek bepipulni! Vélemények? Mit tehetek még?

2021. dec. 18. 22:30
1 2
 11/20 A kérdező kommentje:
Kedves 9-es! Köszönöm hozzászólásodat. Márpedig ez van, igenis azért nem "enged el" a Telekom, mert a bp.-i irányítószám utolsó számjegye a google szerint nem 7, hanem 4. Valamennyi szerződéshez (bankszámlanyitás, hitelfelvétel, munkaszerződés, adás-vétel stb.) az okmányokban szereplő adatokat rögzítik mindenütt, egyedül a Telekom nem hiszi el, hogy ahol 20 éve lakom és az az irányítószámom, az márpedig tényleg az. Eddig nem volt gond, most, hogy el akarok jönni, most már az. A plázában kedvesek voltak, nem velük volt bajom, mondtam is a lánynak, hogy nem ti vagytok hibásak, informatikai téren, "felsőbb szinten" kell ezt megoldani, nem veszekedtem, nem bunkóskodtam velük, nem az ő hibájuk. Láttam a legördülő menüt, ugyanis megmutatta a képernyőjét. De könyörgöm! Egy mobilszolgáltató nem bírálhatja felül az okmányokat, az utca létezik, irányítószámom jó, a postán megérdeklődtem és minden okés, nem változott, eddig soha sehol nem volt ebből probléma. Marad a szerződés megszüntetése és a Telenornál a már megnyitott céges flottás szerződés szerint előfizető leszek, csak már egy új, ténylegesen telenoros számmal, nem az áthordotott régivel. A Telekomot pedig elfelejtjük.
2021. dec. 21. 11:04
 12/20 anonim ***** válasza:
Nézd meg a 10-es válaszát. Ott lesz a megoldás.
2021. dec. 22. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:

9-es: "Múlt héten egy ember vörös fejjel ordítva állította számhordozásnál, hogy márpedig ő a 1039 irsz. alatt lakik a 13.kerületi XY utcában, mert az okmányán ez szerepel. Igen ám, de a 1039 az a 3. kerület és ott a rendszer szerint nincsen XY utca, ráadásul a korábbi okmányán amit a másik szolgáltatónál mutatott fel szerződéskor, az irsz. 1139 volt""

Ezen jót nevettem, az az ügyfél egy barom volt, aki még azt se tudja, hogy Budapesten hogy épülnek fel az irányítószámok, hogy 1039 az 3. kerület, 1139 meg 13. Annak a baromnak úgy kell. Ám nálam nem ez a gond, hanem - mondok egy példát - 1052 vagy 1053, az még ugyanaz a kerület, vagy 1172 vagy 1173, tehát csak a végén a körzet más, de attól mgé a kerület stimmel és az utca ott van. Na egy ilyenen szívózik a Telekom, ahol 20 év alatt egyetlen ügyintézésnél (telefonvásárlás, csomagmódosítás, 2 hónapja új SIM kártya vásárlás és régi letiltása, új személyi igazolvány számának bejelentése) nem volt érdekes, hogy pl. 1092 vagy 1093, de most, hogy el akarok jönni, most már az. "Gugli" meg legördülő menü ide vagy oda, ez felettébb érdekes...

2021. dec. 28. 17:52
 14/20 anonim ***** válasza:
A 10-es vagyok. Ott leírtam, hogy tudok segíteni a Telekomtól még így is elhordozni. Aztán amikor már jól szerepel minden adatod, akkor hogy hová mész, az már a Te dolgod, a lényeg, hogy kimentettelek ebből a 22-es csapdából. Simán megoldható rutin feladat, csak a sok kocka nam tudja megcsinálni, én megcsinálom, nem ez az első eset. Írj messengeren privátot és felhívlak.
2021. dec. 29. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen, de már megszüntettem ott a szerződést.
2022. jan. 2. 19:28
 16/20 anonim ***** válasza:
:) Ja, ha a szám nem volt fontos, akkor úgy is lehet. Ha megmenteni akartad volna, meg tudtam volna. Szívesen. Búék!
2022. jan. 3. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 A kérdező kommentje:
Mi van, most megsértődtél???
2022. jan. 7. 00:57
 18/20 anonim ***** válasza:
Dehogy. Megköszönted, én meg mondtam, hogy szívesen. Azt nem gondoltam, hogy végül a számodat elengeded. Csak jelzem, hogy ha ezt tényszerűen leírod email-ben az NMHH-nál, különösen, hogy ezért a számodat ki kellett kukáznod, garantáltan kapsz min. 5000Ft kártérítést. A törvény megírja, hogy ha bagatel okok miatt utasít el az átadó szolgáltató egy számhordozást, akkor kártérítési kötelezettsége van az átadónak az ügyfele felé. Élj vele! Szia!
2022. jan. 8. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 A kérdező kommentje:
Igen, csakhogy az NMHH elutasít, mondván: ez már nem az ő illetékességi körük, hanem a területileg illetékes bíróságé (járási bíróság - így mondják). Mire a kérdésre, hogy "akkor per lesz, ha akarom, ha nem?" a válasz: hááát, ami ide bekerül, abból úgyis per lesz... - Na ennyit nem ér meg a régi számom, néhány üzenettel értesítek mindenkit az új számomról és ennyi. Nem vagyok szupermenedzser, akinek hatezer ismerőse lenne. Nem is ragaszkodtam foggal-körömmel a régi számhoz, inkább csak kényelemből, megszokásból, mert azon elérnek. De majd megtanulják az új számomat. De azért ezt az (el)bánásmódot nem feltételeztem a korábbi szolgáltatómtól, több mint 20 év kapcsolat után, amikor annyiszor segítettem a munkájukat pl. elégedettségi felmérés kapcsán felhívtak, mindig segítettem stb. Tipikus példája annak, hogyan lehet direkt megszabadulni egy jól fizető, hűséges ügyféltől, előfizetőtől. Nem hiányzik az a pénz. Lásd: az új Telekom-csodapalota a Népligetnél. Siratja a fene.
2022. jan. 15. 04:36
 20/20 anonim ***** válasza:
Hoppá! NMHH a jelek szerint nem akart dolgozni. Én már több beadványt küldtem nekik és mindet kivizsgálták. Per sosem volt, csak büntetés szolgáltatói oldal felé.
2022. jan. 16. 04:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!