Miért képtelenség a Telekomtól a Telenorhoz számhordozás?
4.-nél a pont, itt valami kamu, félreértés, vagy más van.
Ha az okmányomban az van, hogy Kongó-külsőn születtem, a Marson élek, és a neven Lakatos Klint Eastwood Klúni, akkor azt el kell fogadniuk!
ENNYI!
GOOGLE...mondjuk lehet, hogy ez egy dokumentum film? [link]
Jelentsd be a google térképen a pontatlanságot!
Amúgy meg 20 éven keresztül nem tünt ez fel nekik?
Neked nem is kellene bemenned az előző szolgáltatóhoz, csak az újhoz.
És azt had kérdezzem má' meg, hogy amikor annak idején amikor bevezették az adategyeztetést akkor miért nem tünt fel a különbség? Mert nem nézték a google mapsot.... és miért is nézték volna?
Mondd meg nekik, hogy felmondod a szerződést, úgyhogy ígyis-úgyis el fogsz tőlük jönni, hiába erőlködnek. Max nem marad meg a számod.
Nameg a pálzacica ügyfelessel olyan vitatkozni mintha lóval imádkoznál.... kérd ki a főnökét az irodából, annak talánkettőnél több agysejtje van.
Semmi köze nincs a számhordozásnak a Google-höz, ezt ti sem hittétek el, ugye?:D Napi szinten többször találkozunk azzal, hogy az okmányokon szereplő cím és a nyilvántartóban (pl.GeoX) szereplő között eltérés van. Nem az van, hogy a csúnya rossz Telekomos nem hajlandó, hanem hogy nem tudja felülírni az adatbázist. Pont ezért van; az ügyeskedések és az elgépelések elkerülése miatt miután kiválasztja az irányítószámot egy legördülő menüből ki kell választani az utcát. Ha az adott irsz. alatt nincs ilyen utca, akkor értelemszerűen nem tudja ezt az utcát kiválasztani. Sokszor kiderül, hogy az üf. hónapok-évek óta olyan lakcímkártyával szaladgál ami nem egyezik meg a valódi lakcímével.
Múlt héten egy ember vörös fejjel ordítva állította számhordozásnál, hogy márpedig ő a 1039 irsz. alatt lakik a 13.kerületi XY utcában, mert az okmányán ez szerepel. Igen ám, de a 1039 az a 3. kerület és ott a rendszer szerint nincsen XY utca, ráadásul a korábbi okmányán amit a másik szolgáltatónál mutatott fel szerződéskor, az irsz. 1139 volt (látjuk a szerződő korábban rögzített adatait) Nem tudja rögzíteni szerencsétlen rendszer azt a címet ami NEM LÉTEZIK.
#8 "hosszú távon gondolkozó ügyfélszolgálatos nincsen"
De van. Csak a kutyát nem érdekelik a ki ha nem én üf. pitlák problémái, mint amikor azt sem tudja milyen név vagy cím szerepel a SAJÁT okmányain, vagy egyáltalán ő-e az előfizető vagy egy családtag, vagy hogy az éves adategyeztetés elmulasztása után a telefonszámának annyi, de mi vagyunk a szemetek, csináljuk vissza.
Abszolút tuti amikor azzal flexel az üf., hogy ő már ennyi meg annyi ideje előfizető, mintha nem lenne teljesen mindegy. Ez az a mondat amivel ki lehet kapcsolni egy ügyfélszolgálatos maradék segítőkészségét is egy időre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!